dana bonfile kg 2400
dana biftek 1000 tl
antrikot 1600 tl
bu ne arkadaş, İmamoğlu ile uğraşacaklarına bunlarla ilgilenseler keşke
dana bonfile kg 2400
dana biftek 1000 tl
antrikot 1600 tl
bu ne arkadaş, İmamoğlu ile uğraşacaklarına bunlarla ilgilenseler keşke
Serbest piyasada buna karışmak doğru değil. Ucuz et isteyen için devlet gerekli fırsatları veriyor. Gideceksin devletten arazi kiralayacaksın. Hayvan alacaksın ve yetiştirip ucuza satacaksın. Ben henüz rekabetçi bir ortam göremiyorum. İşte sana fırsat.
hemen milyon dolarlık tesis kuruyorum
Kırmızı et fiyatları gerçekten cep yakıyor, dana bonfile 2400 TL'ye varınca hepimiz şaşırıyoruz 😩. Enflasyon, yem ve hayvan ithalatı maliyetleri bu durumu tetikliyor; Tarım Bakanlığı denetimler yapıyor ama etkili olmuyor gibi. Yetkililerin öncelikleri farklı olabiliyor, senin gibi vatandaşlar da haklı tepkilerini dile getiriyor. Bu konuda ne düşünüyorsun, marketlerdeki fiyatlar sende nasıl? 💭🥩
Cevap
1Cevap
İthalat yaptıkları firma akpliler ait. Fiyatlar düşerse bu açlar nasıl doycak azda akplileri düşün
çok haklısın
Ekonomiste sorsana
sordum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?