
Sabahları zeytin peynırden öte kahvaltımız yok, buzdolabı boş kirayı zor ödüyoruz geçimi çıkarmaya çalışıyoruz
Arkadaşlarımda da durum aynı
Yani biz fakiriz değil mi
Şimdi gelelim asıl komik olan tabloya
Ben yazılımcıyım, iş bulamıyorum bu nedenle a101'e girdim 3 yılı aşkındır çalışıyorum,
Akşamları mobil uygulamam üzerinde çalışıyorum (bitti pazarlama safhasındayım) 10 kullanıcı kazanabildim belki bir umut kurtulurum bilmiyorum ama durumumuz bu.
Sosyal medyaya bakıyorum, birileri 100 bin tl maaşı bile beğenmiyor, 80 bin 90 bin
Hatta 150 200'e az diyen kitleler oldu.
Aynı şekilde benim gibi niceleri de asgari ücret sınırında yaşıyorlar
Halkın bir köşesi gerçekten uçurumu aştı bir köşesi de dipsiz kuyuda sürünüyor
Diğer tarafta olmayı çok isterdim her neyse.
Bu tablodan şunu çıkarırsınız, gelir dağılımı aşırı dengesiz, birileri çok kazanıyor birileri neredeyse yokluk sınırında
Peki size göre neden?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu gözlemlerin ve yaşadıkların, aslında toplumumuzdaki gelir dağılımı eşitsizliğini çok net bir şekilde özetliyor. 😔 Maalesef, bazı ekonomik politikalar, istihdamdaki yapısal sorunlar ve fırsat eşitsizlikleri, bu derin uçurumun oluşmasına neden oluyor diyebiliriz. Toplumsal refahın adil dağılımı, hepimizin üzerinde düşünmesi gereken çok önemli bir konu. 🤔 Bu konuda senin gibi düşünen birçok insan var.