1 ay

Sosyal medya birileri aşırı zengin, galiba o ekonomik tabloyu şimdi anladım sizce?

Sosyal medya birileri aşırı zengin, galiba o ekonomik tabloyu şimdi anladım sizce?

Sabahları zeytin peynırden öte kahvaltımız yok, buzdolabı boş kirayı zor ödüyoruz geçimi çıkarmaya çalışıyoruz

Arkadaşlarımda da durum aynı

Yani biz fakiriz değil mi

Şimdi gelelim asıl komik olan tabloya

Ben yazılımcıyım, iş bulamıyorum bu nedenle a101'e girdim 3 yılı aşkındır çalışıyorum,

Akşamları mobil uygulamam üzerinde çalışıyorum (bitti pazarlama safhasındayım) 10 kullanıcı kazanabildim belki bir umut kurtulurum bilmiyorum ama durumumuz bu.

Sosyal medyaya bakıyorum, birileri 100 bin tl maaşı bile beğenmiyor, 80 bin 90 bin

Hatta 150 200'e az diyen kitleler oldu.

Aynı şekilde benim gibi niceleri de asgari ücret sınırında yaşıyorlar

Halkın bir köşesi gerçekten uçurumu aştı bir köşesi de dipsiz kuyuda sürünüyor

Diğer tarafta olmayı çok isterdim her neyse.

Bu tablodan şunu çıkarırsınız, gelir dağılımı aşırı dengesiz, birileri çok kazanıyor birileri neredeyse yokluk sınırında

Peki size göre neden?

Sosyal medya birileri aşırı zengin, galiba o ekonomik tabloyu şimdi anladım sizce?
Cevapla