Sosyal medya da insanların olduğunda daha fazla zengin görünmeye çalışmasıyla ilgili ne düşünüyorsunuz?

Zenginlerin daha zengin göründüğü sosyal medyada herkes gösteriş yapmak için olduğundan fazlası gibi görünmeye çalışır oldu. Sosyal medyada fakir bir insan görmeniz çok da olası değil.

Sosyal medya da insanların olduğunda daha fazla zengin görünmeye çalışmasıyla ilgili ne düşünüyorsunuz?

Oysa biliyoruz ki alım gücü giderek düşüyor. Orta sınıf kavramı kayboluyor. Giderek ya zenginleştiğiniz, ya fakirleştiğiniz bu düzende madalyonun diğer yüzünü de görmek lazım.

Bu olaylarlara bakış açınız nasıl ne düşünüyorsunuz? Gelin bu konuyu konuşalım.

Sosyal medya da insanların olduğunda daha fazla zengin görünmeye çalışmasıyla ilgili ne düşünüyorsunuz?
Cevapla