Ekonomi gerçekten kötü mü yoksa sosyal medyada herkes lüks yaşadığı için mi bize öyle geliyor?

Sizce ekonomi geçen seneler mi daha iyiydi bu sene mi daha iyi sizce geçen sene daha mı ucuzdu şimdi mi daha ucuz sanki herkes zengin gibi herkes lüks araçlara biniyor ama 5 10 sene önce bu kadar lüks araca binen insan yoktu On sene önce bu kadar lüks hayat yaşayan kadın sosyal medyada yoktu bir de sanki şu an her şey daha ucuz gibi bu kadar insanın lükse ve lüks araçlara sahip olmuş çünkü

Ekonomi gerçekten kötü mü yoksa sosyal medyada herkes lüks yaşadığı için mi bize öyle geliyor?
Cevapla