Ben anlamiyorum herkes zengin herkes marka giyiyor gittikleri mekanlar o bicim son moda giyinmeler sanki sadece ben fakirim imrenerek bakiyorum aylardir issizim en ufak hayalim bile olmuyor ne bicim hayat la bu
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılDönemsel olarak hepimizin yaşadığı durumlar olmuştur
Sosyal medya gezinme tecihlerin algoritma olarak seni düzgün giyinen kaliteli mekanlarda zaman geçiren kişilere yönlendiriyor
Bu noktada imrendiğin yaşamlara sen bile isteye bakıyorsun maalesef00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bir kaç tanıdığım var böyle zengin gözükmek için o ortamda öyle bir resim atıyor ki sanarsın hepsini o yapmış ama asıl olan yanındaki insanlar onu çekiyor yeni tanıyanları o sekilde düşürüp işini görüyor sonra finalde gene kendı kendıne kalıyor. İnsan neyse o olmalı 👌🏿👌🏿
02 Yorumla- +1 yıl
Valla şahsen hep görmemiş insanların gösteriş yaptığını gördüm gerçekten zengin olanlar daha mütevazi
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
62
Cevap
92Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u +1 yılçünkü gösteriş yapıyor bazıları da yalancı zaten
21 Yorumla
Soran+1 yılYani ustlerine baslarina giydikleri kiralik filanmi bir insanin nasil okadar kiyafeti olabilirki nasil okadar farkli mekana gidebilir ben ayda yilda bir gidiyorum
+1 yılAslında çoğu kişi ekonomiyi yanlış anlıyor, zaten resmi araştırmalara bakıldığı zaman ekonomi iyilesiyor ekonomide sorun yok, asıl sorun dengesizlik, orta düzey yok mesela artık ya zenginsin ya fakir, fakirlik oranı da artıyor, ekonomiyi yükselten şey zenginin varlığı ikiye katlanıyor, yani dışarda gördükleriniz bundan ibaret, sosyal medya olayı da bambaşka sebeplerden, gösteriş, benim tam olarak öyle bir arkadasim var, sosyal medya hesabına bakarsanız zengin hayatı yaşıyor, ama daha kafeye gidecek parası yok, durjm bu
44 Yorumla- 1 yıl
Kur farkı çok fazla. Paramız degersizlesti ekonominin iyi olma göstergesi bu mu
- 1 yıl
Senin paran degersizlesti zenginin varlığında bir sorun yok zenginden kastım üst düzey insanlar
- 1 yıl
Ama ekonomi sosyo-kültürel dengeyi sağladığı zaman güçlüdür. Almanya'nın ekonomisi güçlü diyoruz ama katarinki güçlü demiyoruz.
- 1 yıl
Dengeli olması evet daha iyi olur l, ama benim demek istediğim şuandaki ekonomi tanımı toplamı ifade ettiği için ekonominin iyi olduğu zannediliyor,
Emin olun insan kendisinde ne eksikse onu farklı olarak göze sokar.
Sosyal medya denen ortam,
Mutlu gibi gözüküp arka planda mutsuzlarla dolu.
Gösteriş meraklılarına gelince:
Hani şu araba logosu, kol saati, dediğiniz gibi markalarla takılan kesim,
Onlar "biz bunlarla varız, bunlar yoksa bir hiçiz" in özeti.
O logolar, markalar olmazsa geriye bir hiç kalıyor.
İmrenilesi değil, acınası bir durum bu.
Hiç bir kendi çabası ile bir yere gelmişler gösteriş budalası olmamıştır buna emin olun,
Çünkü kendi çabası ile elde edenler,
Bunlar olmasa da ben varım karakterindedir.40 Yorumla
+1 yılBence günümüzde bütün psikolojik hastalıkların tek sebebi sosyal medyadaki gösterilen hayatları gerçek sanmaktır. Bize şatafatlı ve dertsiz gibi gelen hayatların Allah bilir ne türlü dertleri vardır zaten Türk Toplumu tamamen zengin görünmeye odaklıdır
40 YorumlaGerçekten zengin insan, gösterme ihtiyacı duymaz. Sonradan zengin olan göstermek için çırpınır. Bu devirde çoğunluk zor geçinirken, masraf kısarken % 10luk bir kesim çok zengin oldu. Bir kısım da sahte davranıyor; sadece çekim sırasında zengin ve mutlu:)
20 Yorumla
+1 yılBenim çevremde var öylesi çok. Lüks mekana gittiğimiz zaman bir bakıyorum hemen telefonları çıkartıyorlar 40 tane fotoğraf çekiniyorlar. Çünkü kırk yılda bir gidiyorlar öyle yerlere. Araba fotoğrafları desen geliyolar işte benim arabamla başka tanıdığının arabasıyla çekiniyor atıyor instagrama. Daha benim kendi arabalarımın hiçbiriyle bir tanecik olsun fotoğrafım yok. Adamlar albüm yapmış 😂
21 Yorumla- 1 yıl
😁😁😁
Hepsi yalan. Yalvarıyor kızlar şu mekana gidelim, arabanla fotoğraf çekinebilir miyim diye. Tamamen hayal ürünü sosyal medya. Görünen her zaman yanıltıcıdır. Onların sponsorları yani hesap ödettikleri insanlar zengin sadece. Ya da maaşı alıp hazır para varken bir kahve içip 50 fotoğraf çekineyim her gün birini paylaşırım mantığı
21 Yorumla- 1 yıl
Benim sponsorum olsa ben kendimi daha fakir hissederdim. Her gün biri beni eziliyor iki yemek için falan. Ay çok kötü ya. 😱😱
- Para & Ekonomi konusunda 670 cevap paylaştı.
+1 yılÖyle bir dünya yok kimse sosyal medyada kötü görüntüsünü açlığını sefilliğini sefaletini paylaşmaz insanlar dışarıdan iyi mutlu güçlü zengin görüntüler paylaşırlar kendilerine dair kötü olan hiçbir şeyi paylaşmazlar görünenler %99.9 yalandır ya da gerçeği örten şekilde yapılır bir su filtre zaten ve birçoğu da maksatlıdır bir tür reklam ya da kitlelere verilen mesajlar netice itibariyle sosyal medya yalandır
20 Yorumla Çünkü herkesin durumu ya iyi ya da orta halli. 2 ayda 1.500 den fazla elektrikli araç satılmış. Telefoncular sıfır telefon siparişine yetişemiyorlarmış. Online alış verişte listenin en başındayız ve daha bir çok şey. Sosyal medyada gördüklerin gösteriş yapanlar, bir de bunu göstermeyenler var.
21 YorumlaAmaç hava atmak işte çoğu göründüğü gibi değil, mesela geçen sokakta güzel bi model araba vardı yoldan geçen iki kız bi anda poz vermeye başladı orada araba onların değil... Ve o sosyal medyadaki zenginlik olayların altında başka şeyler vardır illaki ama amaç sadece hava atmak.
Boşuna imrenme üzülme şükret çünkü senin yaşamından daha kötü yaşam süren insanlar var
23 Yorumla- 1 yıl
Sponsorluk gibi miii 🤭🤭
- 1 yıl
Tamammm 🤫🤫
Gizli Üye(25-29)+1 yılSosyal medya gerçek degildir. Ve bir insanı tanımak istiyorsan eski sosyal medya gönderilerine bakman gerekir. Çünkü bir insanı tanımanın en iyi yolu sosyal medya gönderilerine bakmaktan geçer. Çünkü türkiyede ki insanlar, sosyal medyada çok aktif ve sürekli gönderi paylaşıyorlar. Kiminle nere, ne sevdiklerini ne, yaptıklarını çok fazla paylaşıyorlar. Yabancı insanlar için söylemiyorum Türkşyede, yaşayan insanlar için söylüyorum bir insanı tanımanın en iyi yolu sosyal medya gönderilerini kontrol etmekten geçer.
20 Yorumla
+1 yılSosyal medyada takipici sayisi olanlar zaten zengin. Be 4-10k olanlarda dogru kulanirlarsa ilerleyen zamanlarda yüksek paralar kazanacaklar. Sizler takip edip izledikce ve destekledikce para kazaniyorlar. Bedava ürünler alip giyinip takip foto cekipde para kazaniyorlar
10 YorumlaSosyal medya da özellikle tiktokta akıl almaz para var. Onun dışında çoğu illegal para. Çok parayı emekle yapanın böyle soytarılığa vakti olmaz. Gördüğüm için biliyorum. Eskiden gamer olarak tiktokda ses aktörüydüm 200.000 takipçim vardı paranın nerden geldiğini gördüm. Kendi çevrem vs. zaten çok zengin böyle soytarılıklara vakit olmuyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimse orada kendini ağlarken paylaşmıyor herkes en iyi hâlini paylaşıyor, elini atsan fenomen influencer olmuş, onlara markalar gönderiyor, reklamdan falan kazanıyorlar, 10 k takipçisi olan hemen link vermeye falan başlıyor, diğerleri de sen ben gibi kendi hâlinde insanlar
30 Yorumla
+1 yılÇünkü bazıları zengin gösteriyor kendini bazıları para kazanmak için bazısı başka bir şey için bir kız var merve adı baya açık giyiniyor biri dedi ki ben bu kadar açık istemem gösteriş yapıyorlar nispet ama en çok para kazanma derdi
20 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 368 cevap paylaştı. Sosyal medya yalan dünya bunu hala nasıl anlamadınız? Sırf öyle görünmek için ellerindeki avuçlarındakileri harcayıp yarışa giriyorlar. Zengin insan gösteriş budalası olmaz istisnalar haricinde.
10 Yorumla
+1 yılÇoğunun gerçekten o kadar parası yok varmış gibi yapıyorlar gösteriş için ya da dolandiriciliktan vergi kaçırmaktan o kadar paraları oluyor
40 YorumlaSosyal medya ya millet kuru ekmek koyacak hali yok ya kız sen de aaaaa🤭 adamlar gösteriş peşinde tabi onları paylaşır.
43 Yorumla- +1 yıl
Bi keresinde kızın teki instagram da bana dm atmıştı yiyecek kuru ekmek bile yok öğrenciyiz falan diye kıza biraz para attım, sonra kızın storysine bakayım dedim kız arabaya binmiş fink atıyo sesi arkadan geliyo, arabayı kendisi sürüyor... Benzini nerden buldun ey ebu cehil kılıklı karı dedim sonra 😂 parayı attıktan 8 10 saat önce paylaşmıştı bir de... 🤭 ordan aklımda kuru ekmek kalmıştı
- +1 yıl
😂 Haha. Bende bigün dilenciye para verdim, hep aynı yerde dileniyor kadın, aradan bir kaç ay geçti, geçen gün Bi baktım yine yolumun önünde dileniyor, Allah rızası için, Allah rızası için diyip durdu, kadın çok yüzsüz, bende onun önünden geçmemek için karşı caddeye yürümeye başladım, kadın (bak kaçıyo dedi) ne yüzsüz varya. Ulan ben ne yüzsüz arsız insanlar var
Milleti kandırıyorlar çoğu kolpacı milletin aracıyla resim çekilip kendilerininmiş gibi gösteriyorlar
Çalışın meslek edinin şu an her hangi bir şeyde usta olmak altın kadar değerli20 Yorumla
+1 yılDiğerlerini bilemem ama tanıdıklarımdan gördüğüm kadarıyla adam fabrikada çalışıyor ama ayda bir güzel yerlere gidip bi foto atıyor görende lüks içinde boğulduğunu sanıyor ya da kadın yılda bir tatile gidip beşyüz tane foto çekiliyor sonra farklı farklı zamanlarda bunları paylaşıyor
20 Yorumla
+1 yılDöt gösterip takipçi kazaniyorlar. Bunlar da bir pokmuş gibi reklam aliyorlar. Olay döt pazarlama yani.
30 YorumlaHepsi gösteriş amaçlı
Milletin zengin takildina bakmayin bazilarin cebinde 5 kuruş para yok
Her gördünüze inanmayin30 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 749 cevap paylaştı.
+1 yılZaten zengin olanı da vardır ama çoğunluk öyleymiş gibi yapıyor. Çünkü ortalama zekanın altında büyük bir kadın kitlesi var ve bu fotoğraflarla çok kolay kandırılıyorlar. 😂
10 Yorumla
+1 yılSahte çoğu gösteriş sosyal medya büyük etki ediyor psikolojinize ama gerçek hayatta da kalabalık trafik her yer dolu bu nasıl oluyor harbi çözemedşn ben
10 YorumlaFotoğraftakiler zengin hali gel bir de tepeden gör. Nasıl muhtaç durumda olduklarını...🤣🤣🤣🤣
40 YorumlaMilletimiz genelde asalak, işe yaramaz insanları ünlü ve zengin etmekte oldukca başarılı. Her m@l insanlara bile alkış tutuyoruz.
21 Yorumla
+1 yılTicaret zenginlerinin memleketinden gelen biri olarak gerçek zengin olanların kendini sosyal medyada gostermeyecegine yemin edebilirim
20 Yorumla
+1 yılNe zengini.. Luks araba bulan.. lüks ortama giren
. kendini kadrajin önüne atıyor. Tek sebebi bu..20 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılSonra takibe alınıp ceza evine giriyorlar. İmrenme yani. Herkes zengin de değil, zenginmiş gibi göstermek için oradaymış havası veriyor. Markalı kıyafet kiralayan bile var, sırf hava atmak için.
10 Yorumla Iphone 15 alckdm stokta yok şaka gibi sözde herkes fakir
30 YorumlaVallah ben gerçekte de sosyal medyada da fasfakirim..
30 Yorumla
+1 yılBelki zenginlerdir bilemeyiz amannn bize ne boş ver :D
30 YorumlaAile evinde yaşarken 11 bin lira asgari ücretle, ayda 11 kez mekanda fotoğraf paylaşıp sen de zengin görünüp, kalan gunlerini aç gecirebilirsin. Çok da inanma her gördüğüne.
20 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 349 cevap paylaştı.
+1 yılKıskançlık hat safhada olunca aksinin olma ihtimali var mı?
Birbirinin taklit edenler her konu da olunca.10 Yorumla Cidden bu arada cevremdeki insanlara göre daha iyi bir yasantim maddi durumum var ama sosyal medyaya girdikce fakirlikten ölüyorum surekli bir seyler almak istiyorum alamadıkca kötü hissediyorum yani bu durumu yasayan bir cok kisi var aslinda
40 Yorumla
+1 yılsosyal medyaya aldırma adam kirasını ödemiyor orada burada hava atıyor
20 Yorumla
+1 yılSosyal medya bir ilüzyondur. Her gördüğünüze inanmayın.
21 Yorumla- +1 yıl
*illüzyon
Fakirin instagram kullanmaya vakti yok ki. Çalışıyor
20 Yorumla
+1 yılSosyal medyaya çok inanmamak lazım sahte ve yalan hayatlar birçoğu
20 Yorumlazengin olan değil bunları zengin eden mallları denetlemeli
hangi beyinn yoksunu gidip parayla jeton alıp gelip bunlara atar ne diye atar neden atar. asıl mesele bu
10 YorumlaGünümüzün hava atma yöntemi bu olduğu için gözümüze çarpıyor. Lükse sahip olmayanlar zaten paylaşım yapmıyor. Ördek ayağı etkisi herkes ördeğin suyun üstündeki heybetini görüyor. Hareket ederek yorulan çirkin ayakları suyun altında ama.
30 Yorumla
+1 yılZARA dan çıkmayan arkadaşıma sigara parası yolladım az önce :d
12 Yorumla- +1 yıl
Gecekonduda oturan arkadaşımın son model iphoneu var
- +1 yıl
zaten şu memleketin fakiri daha çabuk alıyor sürekli bir şeylerin son modelini anlamaya yoruyorum ama anlayamıyorum. şaşırmadım ne yalan söyliyim.
+1 yılKara para , haram para , baba parası başka açıklaması yok
10 Yorumla
+1 yılAdı üstünde sosyal medya sanal alem her şey yalan dolan..
10 Yorumla
+1 yılÖyleymiş gibi göstermek için çarçur ediyorlar elindeki 5 kuruşu. Zengin falan değiller bir çoğu
10 Yorumla
+1 yılKimininkı sahte hayat..
kimiside gercekten zengin12 Yorumla- +1 yıl
burada sor
- +1 yıl
Aynn dogru
+1 yılZengin görünmezsen yalnız kalıyorsun çünkü herkes menfaat için yaklaşıyor.
10 YorumlaYemin ederim süper bir soru. Bence herkes artık zengin fakir insan kalmadı
10 Yorumla
+1 yılHerkes değil onlar bu ülke 85 milyon o insanlar toplamda 1 milyon
10 Yorumla
+1 yılBu yüzden 4 5 yıldır SOSYAL MEDYA KULLANMIYORUM.
Ve böyle çok mutluyum.10 YorumlaSosyal medya 500 bin kişi
Ülke 89 milyon
Boşverin başkalarının hayatına özenmeyi artık10 Yorumla
+1 yılBenim eniştem 7 ay önce bi uygulama bulmuş, hiç durumları yoktu, şu an günde 530$ belki daha fazla kazanıyo, halamın kolları bilezik doldu, şimdide ev yaptırıyorlar, adanma arabada kiraladılar geçen hafta togg😅 bende girdim de eniştem kadar Üzerine düşemedim sadece normal harcamalar dışında bi 20 gr bilezik yaptırdım işte lazer epilasyon aleti aldım en sonra koşu bandı aldım, inşallah bende bir gün eniştem kadar kazanıcam, ismi visionsoc. org bi bak istersen yağmasada damlar 😅
121 Yorumla- +1 yıl
Napiyosun bu uygulamada
- +1 yıl
@soruperisi sadece fragman izliyorum
- +1 yıl
Nası yani video izleyince dolarla para mı veriyorlar
- +1 yıl
@soruperisi evet
- +1 yıl
@soruperisi bellatrixx_vis instagram hesabına yaz göstereyim
- +1 yıl
@soruperisi hatta etkinlik falan olıyo, Dyson süpürge, iphone, Samsung televizyon, çamaşır makinesi, derin dondurucu çeşitli ödüller veriliyor
- +1 yıl
Yazdim
- +1 yıl
@hasandldl yoo valla değil Atlasofthoughtss Instagram yaz atayım çekimleri
- +1 yıl
@hasandldl o da aana kalmış bir şey, kimseyi inandırmak gibi bir derdim yok sonuç olarak sen inanmasanda ben kazanmaya devam ediyorum
- +1 yıl
Dolandırıcı aq inanmayın günlük 530 doları kim verecek 🤣
- +1 yıl
@hayalleriçindee ben açık açık diyorum her türlü kanıtlarım diye inanıp inanmamak size kalmış
- +1 yıl
@hasandldl dolar bazında olduğu için gözünüze çok gelmiş anlaşılan, ama izleme sayınıza göre artıyo aldığınız dolar, amerikada kurulu olan bir şirket olduğu için birim bazında bakmanızı öneririm
- +1 yıl
Evet
+1 yılVar olan şey görüntü, nasıl insanın içini bilemiyorsak dışınıda bilemeyiz.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCidden bende anlamıyorum para yok diyolar ama herkes lüks takiliyo 😏😏
40 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılZaten türkiyedeki çoğu kişi zengin görünmeye çalışıyor son model telefon için marka kıyafetler için kredi çekenler var
10 YorumlaBen de sosyal medyaya bakınca bir tek ben çalışıyor herkes geziyor gibi geliyor
20 YorumlaEkonomi kötüyken zengin fakir arası makas açılır kazanan çok kazanıyor geriye kalan yüzde 70 80 de biz işte
40 Yorumla
+1 yılSosyal medyayı bir kenara bırakıp bir şeyler yapmaya odaklanırsan çok daha iyi bir psikoloji ve hayata sahip olabilirsin
00 Yorumla
+1 yılBuna ben de çok şaşırıyorum sahiden nasıl böyle olabiliyor
08 Yorumla
Soran+1 yılAynen hani birinden biri olmaz mesela dimi hepsi var adamlardaa
- +1 yıl
Araba bol kameralı Lut’ta lüks telefon gösterişli mekanlarda gösterişli kıyafetler her gün gezme storysi 🤯 akıl alır gibi değil ya biz harcamayı bilmiyoruz ya da onlar fazla rahat
Soran+1 yılIste aynen oyle biz. oyle harcasak gelir tutuklarlar eve haciz gelir ne is anlamadim :/
- +1 yıl
Küçük örnek vereyim arkadaşım benden az kazanıyordu bi kaç ay önce işte gitmiş iphone bilmem kaç almış 13 mü ne parayı harcamayacaksam neden var diyor wtf 🤯 ya beni kekliypr ya da harbiden en ufak birikim yapmadan günlük yaşıyor
Soran+1 yılGaliba gunluk yasiyolar ama degirmenin suyu bitince nolcak mesela
- +1 yıl
Bak buna da hayret ediyorum bitmiyor bunların değirmeni hep dönüyor ya hiç mi kurumaz
Soran+1 yılNe modaysa hemen dibinde bitiyolar biz hep eski püskü adam akilli biseyim bile yok hayatimda hic iphone bile kullanmadim. s
- +1 yıl
Şükür yaşadığım hayattan memnunum yalnız ben merdivenin bi basamağını çıkmakta zorlanırken onların üçlü beşli sıçraması düşündürüyor inkar edemem. Ama işte yaşıtların evlenip çocuk sahibi olmuşken hala dikili taşının olmaması endişelendiriyor insanı
Gizli Üye(25-29)+1 yılAçlıktan ağızları kokarken marka takıntısı olan insanlar diyoruz biz ona.
10 Yorumla- Devamını Gör (94)
Devamını Gör(139)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Sosyal medyada herkes zengin duruyor. Bu ekonomide nasıl oluyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer