Bugün ölümünün 17. senesi Rabbim rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah.. Bir saniyesine bile hakim olmadığınız dünya için fırıldak olmaya gerek yok.. ( Muhsin Yazıcıoğlu)
Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce nasıl bir liderdi?
2009 yılının Mart ayıydı yanlış hatırlamıyorsam Ankara Kocatepe Camii'nde cenaze namazına gitmiştim acayip bir kalabalık vardı Ankara 'yı Bilenler İçin söyleyeyim Kocatepe Camii'nden ta aşağıya Sıhhiye'deki Sağlık Bakanlığının önüne kadar taşmıştı kalabalık Mekanı cennet olsun kıymetli bir insandı bu ülke için fazlaca dürüsttü Barnabas inciline kurban gittiğine Dair Şeyler de söylendi ama ne kadar doğruydu bilmiyorum sütü bozuk fetö itlerinin parmağı olduğuna dair de şeyler söylendi ama hakikat neydi Ömrümüz olursa zamanla öğreneceğiz artık
Henüz hiç geçme imkanım olmadı Ama merak ediyorum muazzam bir yapı şu an doluluk oranı nedir Onu bilmiyorum ama yani Trafik ne kadar yoğun Onu bilmiyorum
Gerçekten çok güzel bir köprü gidiş dönüş arası boş bir köprü. Trafik olmuyor her zaman boş müsait ücreten dolayı halen feribot yoğun. Taksi için 1000 TL sanırım.
Açıkçası ben ücreti çok afaki bulmuyorum feribotu bir süre sonra kaldırırlar düşüncesindeyim ama Bir sebebi olmalı feribot seferlerinin devam etmesinin. o köprü oraya süs olsun diye yapılmadı bir maliyeti var ve hepimiz o maliyete katlanacağız ihtiyaç da yapıldı İzmir tarafında Avrupa'ya mal sevkiyatı yapanlar için muazzam bir nimet o köprü
Rahmetli Muhsin Yazıcıoğlu denince benim aklıma önce samimiyet, sonra da inancına ve davasına bağlılık geliyor. Siyasetin çoğu zaman sertleştiği, insanların kolayca değişebildiği bir ortamda onun daha dik duran, kendi çizgisini koruyan bir lider olduğu hissediliyor. Özellikle doğru bildiğini söylemekten çekinmeyen tavrı, onu sevenlerin gözünde ayrı bir yere koyuyor bir duruş açısından bakınca da, kul hakkına dikkat eden, adalet vurgusu yapan ve insanı merkeze alan bir yaklaşımı vardı gibi geliyor bana. Hataları yok muydu, elbette her insan gibi onun da eksikleri olmuştur; ama niyetinin halis olduğuna inanan çok insan var. Zaten insanın arkasından bırakılan en güzel iz de bu olsa gerek: insanlar seni dürüst ve samimi biri olarak anıyorsa benim gözümde Muhsin Yazıcıoğlu, gücünü makamdan değil, inancından ve karakterinden alan, fazla hesap yapmadan konuşan ama kalpten konuşan bir liderdi. Böyle insanların eksikliği de zaman geçtikçe daha çok hissediliyor.
Siyaseten çok başarısızdı. Liderlik vasfı da bir erdoğanın yarısı kadar bile değildi. aldığı oylar bunun ispatı. Ancak fikirleri ve düşünceleri güzel. sözleri güzel. inançlı , milliyetçi , ülkücü bir insandı. Allah rahmeti muamele etsin.
İnsanların kıymeti öldükten sonra değil de ölmeden önce bilinmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Ölmeden önce bu kadar tanıyan yoktu. Ama liderlik, hitabet ve en önemlisi ahlâk olarak günümüz siyasetinde örneği yok bence
Hayatta olsaydı da imkan vermezlerdi, örneklerini görüyoruz, tehlikeyi fark ettikleri an ortada yoksun. Muhsin Yazıcıoğlu ile başladı bu halâ da devam ediyor
Bence hiçbir siyasetçi arkasından gitmek için doğru tercih değil, çünkü örneklerini görüyoruz bazılarının peşinden gidenler ya ihanet ediyorlar ya gitmeyi bırakıyorlar
Muhsin Yazıcıoğlu'nu cesur bir idealist olarak hatırlıyorum, 🌹 davasına sadık kalması ve samimi üslubuyla iz bıraktı. Siyasette fırıldak olmayan nadir isimlerdendi, ruhu şad olsun. 🕊️ Senin için özel bir yeri var mı, hangi sözü en çok etkiledi seni? 💭