3 ay

Neden iran bu kadar kof ve korkak? Neden sadece havlıyor ama ısırmıyor?

Madem topyekün savaş içindesin neden boşa kürek çekiyorsun neden ABD ve İsrail sana bomba yağdırırken sen resmen ok la karşılık veriyorsun? Madem bütün olay nükleer kaynaklı ve nükleer silahın da var diye bu savaş, neden İsrail'e bir nükleer başlık atıp tek sefer de İsrail'i yok edip caydırıcı olmuyor? Çok saçma sapan savaşlar yapılıyor ve gerçekten İran hiç de abartıldığı kadar güçlü değilmiş bunu 12 günlük savaşta da şimdi de net bir şekilde anlamış olduk, varsa gerçek gücü İsrail'i yerle bir etsin dünya da bir nebze huzura ersin ama yok işte öyle bir güçleri ve kof çıktı.

Neden iran bu kadar kof ve korkak? Neden sadece havlıyor ama ısırmıyor?
Cevapla