Atatürk'ün bağışladığı orman çiftliğini akp Amerika'ya sattı. Bu yer Atatürk'ün şahsi malı idi ve devlete bağışlamıştı. Düşünceniz?

Fahrettin Koca ise bu orman çiftliğini paralı üniversite için ağaçlarını kesti

Atatürk'ün bağışladığı orman çiftliğini akp Amerika'ya sattı. Bu yer Atatürk'ün şahsi malı idi ve devlete bağışlamıştı. Düşünceniz?
Cevapla