Atatürk bize bu ülkeyi siz vaz geçin diye mi bıraktı?

Az önce bir soru gördüm çok mutsuzum yurt dışına gidicem falan diyodu. Herkeste bunu desteklemiş. Ne olursa olsun bence hiç birimiz bu ülkeden bu kadar kolay vaz geçmemeliyiz. Neden vaz geçiyosunuz? Siz vaz geçsenizde ben ve bazıları vaz geçmeyip bu ülkeyi güzel günlerine geri döndürücez. Buna inanıyorum.
Atatürk bize bu ülkeyi siz vaz geçin diye mi bıraktı?
Cevapla