17 Ağustos deprenini yaşadınız mı ve deprem de size en ilginç gelen şey neydi?

Ben İstanbul da yaşadım depremi, bir kaç saniye daha sallansa muhakkak ev yıkılacaktı ama deprem bitip dışarı çıktığımda ilk dikkatini çeken şey gökyüzü oldu, kafamı kaldırıp gökyüzüne baktığım da sanki ne kadar Yıldız varsa hepsi bir araya toplanmış gibiydi gökyüzü kızıl bir hâl almıştı ve yıldızlar yere o kadar yakın duyuyordu ki sanki yer Gök birleşecekmiş gibi, sizin dikkatinizi çeken en ilginç şey neydi 17 Ağustos depreninden sonra?

17 Ağustos deprenini yaşadınız mı ve deprem de size en ilginç gelen şey neydi?
Cevapla