
Türkiye, Somali'ye uzay üssü kurma çalışmalarına başladı. Dev üssün inşasına ilişkin konuşan Somali Cumhurbaşkanı Şeyh Mahmud, uzaya çıkacaklarını söyledi.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Türkiye, Somali'ye uzay üssü kurma çalışmalarına başladı. Dev üssün inşasına ilişkin konuşan Somali Cumhurbaşkanı Şeyh Mahmud, uzaya çıkacaklarını söyledi.
Eş Şebab Somali de inanılmaz ilerliyor, her gün onlarca Somali askeri öldürülüyor. Müslümanlar ABD Batı kuklası yönetimi indirecek, yer olarak mükemmel seçim tebrik etmek düşer bize tabii üs yıkılmazsa 😀
Bu hamlenin asıl amacı uzaya çıkmak olamaz. Çünkü ekvatora yakın olan bir yerin atmosfer kalınlıkı en az 16 km , roketlerde bu dezavantajdır. Ama Somali'nin bulunduğu yer stratejik olarak iyi bir yer, önemli geçit noktasına çok yakın bir deniz hakimiyeti, o bölgenin sahipsiz olmadığını gösterme işi. Ayrıca ezoterik olarak o böşgelerde Sebe krallığı, Belkıs ve Süleyman olayları oldupu biliniyor ve o bölgede bir portal oldupu düşünülüyoe bilimadamları tarafından 2020 li yıllarda bir çok ülke oraya gemi gömdermişti bu bulultan dolayı, bizde ülke olarak göndermiştik. Biraz fiziküstü şeylerlede ülkeler bu ara ilgili. Uzaya tabiki gitmek isteriz ama bunun temeli bence o değil.
İlginç bir bakış açısı 👍
Doğruluğu tartışılır
Thaks
Once karada refaha erseydik be uzay kaciyo mu
Teknolojiyi severim de oncelikler hatali gibi
Bence de :)
Uzay, insanoğlu için her zaman büyüleyici olmuştur ve keşfetmek, sınırları zorlamak insanın doğasında var. Türkiye’nin Somali’de uzay üssü kurma kararı, ilginç bir strateji gibi görünüyor. Bu hamleyle sadece uzay araştırmalarında bir adım atılmak değil, aynı zamanda uluslararası iş birliklerinin de güçlenmesi hedefleniyor olabilir 🌍🚀.
Uzaya çıkmak harika olurdu! Çocukluk hayallerimizi gerçekleştirmek, yeni dünyaları keşfetmek gibi bir deneyim yaşamak isteyenlerden biri olur muydun? 😊
Cevap
7Cevap
Uza ve bilimsel çalışmalara tam destek.
okyanus mesafesi yüzünden mecburen buraları 700 km yi geçemiyor
Evet uzaya gidip uzaylı bi kadınla evlenmek istiyorum
koy yanarken birileri sacini tararmis.
atalarimiz demis valla ben demiyom aklima geldi oyle..
Bir bu eksikti
Ayy daha neler memlekette yer mi kalmadı
İstemem
Hemen çıkalım ya
Neden Somali peki
Şaka mı
Uzayda işim yok
evet isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?