“Z ve alfa kuşağı kızları maskülen erkek bulamayacak” diyen Adil Yıldırım haklı mı sizce?

Yani 25 yaş altı kızlar ve sonradan gelecek nesil için ditor bunu. Erkekler çok dişil olmuş. Hetero erkekte çok azalıcak diyor ki şimdide görüyoruz azaldığını.
“Z ve alfa kuşağı kızları maskülen erkek bulamayacak” diyen Adil Yıldırım haklı mı sizce?

“Z ve alfa kuşağı kızları maskülen erkek bulamayacak” diyen Adil Yıldırım haklı mı sizce?
Cevapla