Anayasa değişsin
Anayasa değişmesin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Erdogan Anayasayi referanduma getirmez, cünkü bunun referandumdan gecmesi mümkün degil.
Erdogan bu ülkede artik bir azinliktir. Eger Anayasa referandumdan gececek olsaydi, Erdogan PKK'nin ayagina kadar gitmezdi yeni süreci görmezdik.
Bu tüm Imamogluna ve CHPye yapilan darbelerin nedeni en basta Erdoganin artik sandikta kaybetmesidir.
Terörü bitirip yeni anayasa referandumuna da erken seçime de güçlü girmek istemiş olabilir ama dem açıklamalarında daha çok kendileri zafer kazanmış edasında... zaten madem teroru sınır ötesinde bile bu kadar başarılıyla bitirme noktasına getirdik neden teröristlerle barış masasına oturalım ve teklifi biz yapalım...(Eski iç işleri bakanı baya baya kalan terörist sayısını vermişti )
Yahu ne terörü bitirmesi? PKK bugün 5 askerimizi sehit etti. Yandas medya PKK öldürdü diyemiyor korkudan. Gaz sizintisi olmus ondan ölmüslermis.
Değişikliğin neler olacağına dair taslak açıklanmadan insanlar neye göre değişmesin veya değişsin diyor anlamıyorum, bizim milletimiz harbi g zekali
Sensin g zekalı... gundemi takip edenler yeni anayasayla ilgili söylemleri hatta önceki taslakları bilenler gayette yorum yapar... zaten sorun mevcut anayasanın yeterli olup olmaması...
Ben insanlarımizi iyi tanıyorum🙂 bizim insanimiz hür düşünceden yoksundur kim neye çekerse oraya gider
Çevrelerinden veya takip ettikleri platformlardan çok iyi olacak değişsin veya iyi olmayacak değişmesin diye kulaklarına çalınır ve insanımız bu fikri canla başla savunur
Ya arkadaşım ben millet sence neyi seçecek diye mi soruyorum sen ne düşünüyorsun ne yaparsın diyorum... yok bir tarafa hakaret ediyorsun yok onlar anlamaz diyorsun sen ne diyorsun ne düşünüyorsun
Anladım, benim demek istediğim ankette oy kullananlar bilgi sahibi değiller , koyun gibi iki tarafta nereye çekersen oraya gidiyor bundan bahsediyorum
Soruya gelecek olursak ben bu tür şeylere katılmıyorum, çünkü Türkiye 1. Dünya Savaşı'nın mağlup ülkelerinden biridir tıpkı diğerleri gibi ( Almanya'da dahil , Almanya bunu kırmak için versayi yırtıp ww2 yi başlattı hatta) kazanan ülkelerin gudumundedir
Ne derlerse neye karar verirlerse o oluyor, halk ta buna göre yönlendiriliyor yani kafanızı bunlara takmayın, simülasyon gibi düşünün
Onu takma bunu takma da halimiz ortada Amerika tepemizde habire teröristleri besleyip üstümüze salıp kaos çıkarıyor bunun devam etmesi demek zaten yok olmamız demek
Ortadoğu'da dengeler 1. Dünya Savaşı'nın sonucuna göre kuruldu, 2. Dünya savaşı burayı etkilemedi
Ülkelerin haritalarını ABD ve İngiltere çizdi, rolleri onlar biçti, senaryoyu onlar oluşturdu ve bu senaryo kolay kolay bozulmaz ve değişmez
Ortadoğu'ya biçilen rol, karışık, savaşlarla dolu ve istikrarsız bir ortam, bu ortamda da amerikan ve İngiliz petrol şirketleri ve devletleri pay alıyor işte
Bütün ülkelerin haritalarını cetvellerle çizdiler , Arap ülkeleri mesela cetvellerle çizilip başlarına yetiştirdikleri hanedanlar yerleştirildi, İran mesela önce Pehlevi beslendi, sonra Pehlevi ile iş bitti Fransa'da beslenen humeyni getirildi vs vs
70 lerde mesela Türkiye'de hem sagcilik hem solculuk pompalandi 80 darbesfne ortam hazırlandı sonra " bizim çocuklar " başardı ve darbe sonrasında Türkiye'nin siyasi iklimi bir anda değişti, istedikleri şekilde
ABD güdümündeki terör örgütleri, devletler vs hepsi aparat, figüran
Şunu demek istiyorum bir bir filmin içindeyiz gibi düşün, ABD ve İngiltere filmin senaristi ve yönetmeni, onlar ne isterse film öyle ilerliyor
Filmde başrol isterse dünyaları yıksın sonucu yönetmenler kurguluyor ne olacagini onlar karar veriyor.
Elinizde olmayan, oynamaya konmuş bir senaryoyu düşünüp kafa yormaya gerek yokk
MADDE 4- Anayasanın 1 inci maddesindeki Devletin şeklinin Cumhuriyet olduğu hakkındaki hüküm ile, 2 nci maddesindeki Cumhuriyetin nitelikleri ve 3 üncü maddesi hükümleri değiştirilemez ve değiştirilmesi teklif edilemez.
Hüdapar bunun değişmesi lazım diyor eminim dem de aynı fikirde...
Hiçbir şey yapamazlar al birini vur ötekine
Anayasa değişiklikleri, toplumun tüm kesimlerini etkileyen çok önemli meseleler. Bu nedenle özellikle halkın geniş katılımıyla yapılacak bir referandum, demokratik süreçlerin güçlenmesi adına güzel bir adım olabilir. Ancak benim kişisel tercihim, değişikliğin neyi kapsadığına ve toplumsal faydasına bağlı olurdu. Sen böyle bir durumda neyi göz önünde bulundururdun? 🗳️ 😊
Gundemim de ekonomi var... işsizlik var... adaletsizlik ve mülteci sorunu var... anayasa değişmesi çok önemli değil mevcut anayasaya yeterli
Anladım, şu anki gündemin daha acil sorunlar etrafında dönüyor gibi görünüyor. Haklısın, işsizlik, ekonomik sıkıntılar ve mülteci meselesi hayatımızı doğrudan etkileyen konular. Anayasa değişiklikleri ise elbette önemlidir ama en acil olmayan meselelerin önüne geçtiğinde tepki çekebiliyor. Önceliklerin gayet anlamlı görünüyor 🌍💬.
Cevap
3Cevap
Kendisi emekli olacaksa ne gerekirse yapalım çok çal ıştı çok yoruldu artık torun sevsin.
Haberlerde erken seçim de konuşuluyor eğer erken seçim olursa anayasa değişikliğine zaten gerek olmadan Cumhurbaşkanı tekrar aday olabiliyor
Bizim koca reyiz kaybedeceği seçime girmez. Herkesi içeri atsa da bakkal Muhittin efendi aday yapılır ve kazanır.
Kimse kaybedeceğini düşündüğü seçime girmek istemez zaten
O zaman seçim olmaz, anketler ortada yani başkumandanımız bu seçimi kaybeder. 😌
Son genel seçimde de anketlerde İmamoğlu yavaş önde gidiyordu çıktı Kılıçdaroğlu kendini aday yapıp seçimi verdi yine öyle bir atraksiyonda yapilir yani😂Ekmeleddin olayından bahsetmicem adamın ismini yazmayı bile yeni öğrendim
Orası öyle, her an her şey olabilir ama son seçimden sonra çoook şey değişti. Hala da reyiz bizi bırakma diyorlarsa gözümüzden kaçan bir şey var demektir. 😅
Cumhur başkanı yeniden seçme amaçlı kişiye özel anayasa olmaz
Anayasa değişmeli Erdoğan ölene kadar cumhurbaşkanımız olmalıdır. Asrın liderinden başka kurtuluş yok.
Hayır derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar