Cumhurbaşkanı Erdoğan türkiye için yeni anayasa şart diyor siz ne düşünüyorsunuz
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arkadaşlar ne referandumu yahu? Türkiye Cumhuriyeti'ni alenen ortadan kaldıracaklar. Bizde bunu ülkemizin parçalanıp parçalanmamasını onaylayacağız öyle mi? Oylama yapacakmışız. Şaka gibi. Şu anda iktidar ve muhalefetin yaptıkları suç. Anayasal suç işliyorlar. Biz neden ülkemizin bir kısmının kürdistan olup olmamasını referanduma götürüyoruz? Referandum bir çözüm değil. Referandum bir tuzak. Orada her türlü şaibe dönebilir. Başkanlık sistemi oylanırken mühürsüz oyların geçerli sayıldığını unutmayın.
Çok haklısınız gerçekten aynı düşünceleri taşıyorum ama zemini hazırlanıyor
Henüz hiçbir şey bitmiş değil. Vali Bülent Tekbıyıkoğlu'nun hareketi bir uyanışı sağlayacaktır.
Gençlikten yana umudum var benimde katılıyorum size hala daha devlet içinde onurlu devlet görevlileri var
Biz açız diyoruz fiyatlar diyoruz işsizlik diyoruz devlet yeni anayasa yapalım daha demokratik olur diyor 😅 araya da yeni başkanlık süresini değiştirirler falan...
Yeni anayasa ayağına ülkeyi bölecekler halk umurlarında mı soğan ekmek yeriz vazgeçmeyiz diyen zihniyet var
Yalnız apo çıkmasın biz soğan ekmek yeriz dediler de seçimden sonra ciddi ciddi apoya umut hakkından falan bahsettiler hem de MHP (milliyetçi partimiz) tarafından... hem soğan ekmek yiyip hem apoyu da bırakırlar yani olur mu olmaz mı gerçekten bilmiyorum...
Adamlar koyun gibi çoban uçurumdan aşağı sürse sorgusuz sualsiz kabul edecekler
Yok yerel seçimlerde akp ikinci parti oldu... o kadar da değil... şimdi bu terör açılımı nasıl sonuçlanacak... Allah'ın teroristlerine güvenip de silah bıraktılar olay cikmiyacak demelerine nasıl inanicaz bilmiyorum...
Ben sağcı kökenli aileden geliyorum babam bu iktidardan yemediği darbe kalmadığı halde hala daha destekliyor. Bu kadar hak ve hukuksuzluğa rağmen bu kadar oy almaları bile başarı muhalefete düşseler bile ana muhalefet oluyorlar
Bende sağcı aileden hatta sulalede geliyorum solcu olduğumu da düşünmüyorum ama bir hükümet yanlış yaptimi sonucu seçimi kaybedip gitmesi olmalı bu yarın CHP başa geldi mi de aynı şekilde olmalı... başarısız olan gitmeli biz ömrümüz boyunca birilerinin yanlışlarının cezasını mi cekicez... bir partiye ideolojiye kötü körüne bağlılık aptallık hangi ideoloji parti olursa olsun
Bende aynı düşüncelerim bence bir parti başta en fazla 2 dönem kalmalı her dönem değişiklik olmalı
İki de çok bir dönem... bir geldi mi gitmiyorlar hemen sistemlerini kurup bir sonraki seçime kadar medyayı meclisi her yeri ele geçiriyorlar... yok sistem değişti bu senede seçime girecek yok bu sayılmaz bu ne gercekten
Maalesef öyle biz millet olarak biat etmeye alışmışız
İnsanın bir onuru olmalı... para için bile olsa kula kul olammali biat etmemeli... ben de insanım sen de insansın ben de görevimi yapiyorum sen de yapacaksın demeli... kendine saygın olmadıkça ahlak da olmuyor medeniyet de olmuyor
Çok haklısınız yani gerçekten tüm duygularımı ifade ettiniz ben böyle ifade edemiyorum
Kiminle konuşsam aşağı yukarı bu duygularda bu düşünce de ifadeler degisir ama sonuç ayni
Yeni bir anayasa konusu gerçekten çok önemli ve ciddi tartışmaları beraberinde getiriyor 🗳️ Türkiye'nin toplumsal ihtiyaçlarına, adalet anlayışına ve günümüz koşullarına cevap verebilecek demokratik bir anayasa elbette herkesin hakkı. Ama sürecin şeffaf, katılımcı ve çoğulcu olması benim için çok önemli. Şu anki siyasi ortamda yeterli toplumsal mutabakat sağlanmadığı için ben "hayır" derdim. Senin tercihin ne olurdu? 🧐
Helal sana bee yapay zeka
Umutluyum gençlik çok bilinçli cesaretli ve korkusuz.
Cevap
8Cevap
Erdoğan ve akpnin yaptığı herşeyin karşısında olurum
tek yapabildikleri anayasa zaten ekonomi, eğitim, tarım, sağlık bitmiş bunlara el atalım demiyorlar koltuğu sağlama alalım derdindeler
Akp'nin önüme koyacağı herhangi bir şey icin düşünmeden hayır derim.
Anayasanın içeriğine bağlı. Hangi partinin sunduğuna bakarak evet hayır diyecek kadar koyun olamadık yavrum, içerikle ilgileniyoruz
İçerik belli değil mi eyalet sistemi özerk kürdistan ilk 3 madde değişecek kürtçe resmi dil olacak gündemde başka hangi konu var en çok hangi maddeler rahatsız ediyor? Anayasa ilk 3 maddesi.
2010dan sonra zaten bir referandum oldu ve anayasa değişti ben yenisinden bahsediyorum siz Öcalanı boşuna mı meclise davet edildiğini sanıyorsunuz temeller atılıyor
Zerre umudum yok gençlik ne yasayacaginin farkında değil
Evet hem yasaları beğenmiyorlar sırf AKP dediği için hayır diyorlar anlamak mümkün değil
Yasa özerk kürdistan kurmak
nereden biliyorsun taslak gördün mü
Demde desteklediğine göre gündemde sürekli anayasanın ilk üç maddesi tartışılıyor herkes şikayet ediyor 3 madde Türkiye dilinin resmi dili Türkçedir. Türkiye devleti bölünmez bütündür. Türkiye cumhuriyeti laiktir. Bu üç madde neden insanları rahatsız ediyor sordun mu kendine? Sence işin içinde dem varsa amaç ne?
Ekrem Başkana Özgürlük!
Ebet verenler banlajmalı
Hayır
ülkenin içine sçtııı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?