Yeni anayasanın bir maddesine göre Cumhurbaşkanı 3-4 defa seçilebilecekmiş, ne düşünüyorsunuz?

Ne düşünüyorsunuz bu konuda
Dipnot: ilk dört maddeye tabiki dokunulmayacak
Yeni anayasanın bir maddesine göre Cumhurbaşkanı 3-4 defa seçilebilecekmiş, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla