Yönetim sistemi için bir referandum yapılsa hangi yönetimi seçerdin?

Monarşi ve Demokrasiyi zaten biliyosunuz Otokrasi ise tek bir kişinin kendi doğru bildiği şekilde yönetmesidir

Demokrasi:Halk eğemenliği
Otokrasi:Tek kişi eğemenliği
Monarşi:Bir Sultan veya Padişah yönetmeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Yönetim sistemi için bir referandum yapılsa hangi yönetimi seçerdin?
Cevapla