Kadınlar 1 tane çocuk bile doğursa 6 ay askerligi sever atar onun zorlugu. Sen devlete 1 adet vatandaş kazandırıyorsun, millete yeni bir fert. Askerlik bunun yanında cok cok basit. Hem cocuk dogurup hem askerlik yapalim oldu siz got buyutun.
Dunyanin bircok yerinde zorunlu askerlik yok onlar da mi got buyutuyor simdi. O erkekler bir aylik geliriyle seni 10 kere hamile birakir toplam 90 ay gebe dolanirsin
Vatana hizmet olarak vasfim dogum yapmak evet, dogum yapmayi kucumsuyor vitaminsize bak. He dogurur muyum dogurmaz miyim onu ben bilirim ama toplumsal olcekte kadin dogurandir, kadinin vatana hizmeti budur bitti nokta. Hamileligin cocuk buyutmenin kadini ne kadar yiprattigini, vucudunu tepe taklak ettigini, hayatini full degistirdigini bilmiyor dangalak tabi. Turkiyede zorunlu askerlik var ve yapacaksiniz yapmiyorsaniz bedelliyi odeyeceksiniz, zor geliyorsa kestir.
Abdullah öcalani da bir kadın dogurdu vatana faydası mi oldu amip seni. İşte bu yüzden çocuk doğuracaklara ehliyet getirilmesi. Sen doğurma 18 ay da yaparız merak etme
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Zorunlu askerlik her iki cinsiyete olmalı yapamayan %20 fazla vergi ödesin
Kadınlar Askere alınırsa esir düşerse sever vudesunu çeker orduyu küçük düşürürler
Kadınlar çocuk doğuruyor bundan zor vatana hizmet mi olur askerliği de bi zahmet erkekler yapsın mk karı kılıklıları
Her kadın doğurmak zorunda degil ama tüm erkekler zorunda askere gitmeye. Zor geliyorsa dogurma
Kendini kuluçkalayan bir obje olarak görmen senin tercihin ama kocanın dizinin dibinden ayrilmayacaksin sonra 😉
Kadınlar 1 tane çocuk bile doğursa 6 ay askerligi sever atar onun zorlugu. Sen devlete 1 adet vatandaş kazandırıyorsun, millete yeni bir fert. Askerlik bunun yanında cok cok basit. Hem cocuk dogurup hem askerlik yapalim oldu siz got buyutun.
Senin tek vasfın doğum yapmak mi? Sen daha 9 ay bile gebelik yapamiyorsan hamile kalma
Dunyanin bircok yerinde zorunlu askerlik yok onlar da mi got buyutuyor simdi. O erkekler bir aylik geliriyle seni 10 kere hamile birakir toplam 90 ay gebe dolanirsin
Vatana hizmet olarak vasfim dogum yapmak evet, dogum yapmayi kucumsuyor vitaminsize bak. He dogurur muyum dogurmaz miyim onu ben bilirim ama toplumsal olcekte kadin dogurandir, kadinin vatana hizmeti budur bitti nokta. Hamileligin cocuk buyutmenin kadini ne kadar yiprattigini, vucudunu tepe taklak ettigini, hayatini full degistirdigini bilmiyor dangalak tabi. Turkiyede zorunlu askerlik var ve yapacaksiniz yapmiyorsaniz bedelliyi odeyeceksiniz, zor geliyorsa kestir.
Abdullah öcalani da bir kadın dogurdu vatana faydası mi oldu amip seni. İşte bu yüzden çocuk doğuracaklara ehliyet getirilmesi. Sen doğurma 18 ay da yaparız merak etme
Çocuk doguracaklara ehliyet gelmesi şart
Hayır
Israilde bile zorunlu
Asker olmaz benden
Kesinlikle hayır.
O kadar erkeğin içinde olmaz sen anladın onu
Evet
Evet derdim