• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Kadınlara zorunlu askerlik gelse, ortalık nasıl olurdu sizce?

fıstıklı_kurabiye
fıstıklı_kurabiye Takip Et
Master Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
411
Yapay Zekaya Sor
Ayyy, yakışıklı komutanlar olursa seve seve gideriz değil mi kızlarrrr...🤭💅🏻😅
Kadınlara zorunlu askerlik gelse, ortalık nasıl olurdu sizce?
Kadınlara zorunlu askerlik gelse, ortalık nasıl olurdu sizce?
Cevapla
Sevgi Soruları Kadın Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Kadınlara zorunlu askerlik gelse, ilk başta eşitlik gibi görünse de birçok olumsuz yönü olurdu. Fiziksel şartlar, duygusal dayanıklılık ve sosyal düzen ciddi şekilde zorlanırdı. Ev, çocuk, iş gibi sorumlulukları taşıyan kadınlar için bu durum daha ağır olurdu. Ayrıca askerliğin sert yapısı bazılarına psikolojik olarak da zarar verebilir. Kadın gücü değerlidir ama herkesin alanı, yükü ve sınırı farklıdır. Eşitlik, bazen farklılığı kabul etmekle olur.

    3
    5 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Bende herkesi depresyona sokar kaçarım 😂

      Yorumla
    • Ayhan67
      Ayhan67
      8 ay

      O kadar kolay olmuyor işte 🤣

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Valla annem bile az çekmedi abim bile bıktı düşün, artık evde kovucakti beni 🤣🤣

      Yorumla
    • Ayhan67
      Ayhan67
      8 ay

      Haketmişsindir kesin 🤣

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Hakettiysem eyvallah 😂

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    8 ay

    İyi eğitilirdiniz bölük olarak o kadar diyim.

    Ne de olsa askerde dayak yok, eğitim var.

    2 dk süre içinde tam teçhizat hiçbir kadının ben içtimaya çıkabileceğini sanmıyorum.

    Ayrıca " Ay patlama ayol, geldik işte" diyebileceğiniz bir ortam hiç değil.

    2 dk değil de 4 dk da gelirseniz :

    Beton zemine 2 sn de yatma eğitimi

    Sürünme eğitimi ( çamurlu ya da dikenli tel olan bir yerde olabilir - komutana bağlı) vb şekillerde eğitilebilirsiniz😀

    Unutmadan söyleyeyim :

    Bir kişi geç kalsa tüm bölük eğitilir.

    1
    0 Yorumla
  • _-Dream-_ u
    _-Dream-_ Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    Ben 15 ay zor dayandım. Sağlam psikolojin olacak. Ben 2008 de gittim acemi birliği bir şekilde geçti gitti. Usta birliğine gidince asıl askerlik başladı 3 gün ayağımdan botun çıkmadığını bilirim. Sınırda askerlik yaktım pkk kaçakçı mülteci ne ararsan vardı

    0
    0 Yorumla
  • NoluyooFuat
    NoluyooFuat Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 588 cevap paylaştı.

    Erkeklerin kadınlar askere gitsin beklentisi askere gitmenin ne kadar ciddiyetsiz bir hale geldiğini gösteriyor zaten.

    Gerçek savaş olduğunda kimse karısını kızını savaşa sokmaz.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

18

Cevap

48

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    kötü olurdu. kadınlar askerlik yapmasın biz onları koruruz

    2
    2 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Yaa yerim senii

    • Barış_LonelyForever u
      Barış_LonelyForever
      8 ay

      🌺

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    yapamazlar çünkü robot gibi olmak gerekiyor bir şeye itiraz etmeden duramazlar. erkekler gibi stabil duyguya sahip değiller regl öncesi var o anı var sonrası var var oğlu var. yaa ben yapmıcam gibi şımarıklığı yapmak isteyenler olur cümlenin sonunda herkes yerde sürünür 😂😂 elinle sigara izmariti topla derse seve seve yapmak zorundasın. orada sorgulama gibi beyin fonksiyonlarını gerçekleştiremezsin. içtimada konuşanlar olduğu için yarım saat eğitim gördüğüm günleri hala unutmadım.

    1
    12 Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      yerde sürünür diyorsun da giden zaten bunu göze almak zorunda, kimse el bebek gül bebek durmaya gitmiyor.

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      üstelik zorunlu askerliğin olduğu ülkeler var, bizim ülkede kadın askerlerimiz de var. keşke böyle bir şey bizim ülkeye de gelse.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      sence erkekler zorunlu askerliğe güle oynaya mı gidiyor? komutan 20 kişilik gruba sormuştu imkanınız olsa askere gider miydiniz diye 18 kişi hayır dedi. bedelliye imkanınız olsa bedelli yapar mıydınız dedi 15 kişi evet dedi. acemi birliğinde kıbrıs'a gitmek istemeyen o kadar çok kişi vardı ki doğuya razı oluyorlardı sen düşün. giderken en fazla ne olabilir ki diye gittim son günlerimde zombiye dönüşmüştüm. terhis olduğum gün arkadaşlarım sesimden mutlu olduğumu anlıyorlardı. filmlerde dizilerde görüldüğü gibi hiç değil.

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      biliyorum, zaten filmlerde dizilerde göründüğü gibi olmaması gerekiyor. ama askerliğin kadınlara katacağı şeyi inkâr edemezsin ki, hayatta istemediğimiz şeyler var diye kendimizi pembe bir fanusa kapatacak değiliz. eğer gerçekten toplumsal eşitlik istiyorsak beraber bunu yapmalıyız diyorum, bir şeyleri güzellemek zorunda olmadan.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      sürünmek derken asfaltta falan değil keşke öyle olsa. çakıl taşlarının otların içinde sürünüyosun en beteri oydu. bir de devamlı otur kalk ya da yat kalk yaptırması şınav pozisyonu aldırma şınav çekme ördek yürüyüşü komando dansı vs vs bunların hepsini eğitim adı altında yaptırıyor. çoğu kadın bunlara dayanamaz dayanırım diyen yalan söyler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      toplum eşitliği böyle bir şey değil ama sen bilirsin

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      kadınlar dayanamaz diyorsun ama, dayanmak zorunda kalan bir insanı çok hafife alıyorsun, sırf bu sebeple zaten kadın-erkek arasında bu kadar keskin ayrışmalar var. biz kalkıp da halterci olalım demiyoruz -ki bunu yapan kadınlar da var- ama demek istediğim, çakıl taşları içinde bile sürünemiyorsak ne olalım, kuluçka makinası mı? kafandaki ideal dünya bir kadının tamamen pasifize edilip güçten düştüğü yer mi? inan bana, dünyada asker olan ve askerliğe giden kadınlar var. geçmişte, bir kadının kitap yazmasına bile kötü gözle bakılıyordu. o zamanlar için bir kadın kitap yazamaz, eğitmen olamaz derlerdi. bir kadın, tamamen kendisini eşine bıraktığında da "siz ne yapıyorsunuz ki, savaşan biziz, ölen biziz" diyorsunuz, en azından size ölme hakkı veriliyor ki bu onurlu bir yaşam demek, ne kadar tartışmalı olsa da. kadınlara ise var olma hakkı bile vermiyorsunuz. yapay bir şekilde yaşayıp gidelim istiyorsunuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      bunu ben öyle tasvir etmiyorum. x'te şu haber yayıldı bir sürü kadın hesap çocuğu da siz doğurun demeye başladı. toplumun kafası bu yönde ve akıntıya karşı direnmicem. böyle bir şey olursa gitmezler gitmemek için çok çaba harcarlar. tırnağı kırılınca bile deli gibi ağlayan kadınların askerlik gibi çok sert ortamlarda durabileceğine inanabilirsin. bir tel saçı kopsa off saçlarım dökülüyo yhaa diyip depresyona giriyorlar orada 2-3 haftada bir saçını kestiriyorsun. kadınların var olma nedeni ilk çağlardan beri aynı bu arada. erkek avlar kadın avlanan ne varsa eve geri dönüşü sağlar. ayı mı getirdi onun etini pişirir üstündeki kürkü giysi yapar. inek mi sahiplenildi onun sütünü kullanır peynir yoğurt yapar. kadının var olma serüvenlerinden birisi budur. bu yüzden kadınlar çalışsalar ev işinin çoğunu sırtlamak zorunda kalıyor. erkeğe de eşek gibi çalışmak düşüyor. şu an evli değilim çalışmasam toplumun gözünde bir hiç olurum. sen de kimse tavırları takınırlar erkek olarak görmezler. herkesin rolü agu bugu dediğimiz andan itibaren belliydi. 100 sene de geçse değişeceğine ihtimal vermiyorum çünkü bunun savaşı veriliyor her yerde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      sen neden savaşlarda ön saflarda yer alamazsın biliyor musun? yumurtan bir tane spermi kabul ettiği için. bir adam milyon tane kadını dölleyebilir bir kadın bir milyon adamdan döllenemez bir tanesini kabul edebilirsin. o yüzden erkekleri değersizleştiriyor bu durum. önce kadın çocuklar denmesinin sebebi o biri gelecek diğeri geleceğe garantidir. ben ölsem de diğer adamdan döllenip milleti geleceği kurtarabilme şansın var.

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      Ben biyolojiye karşı değilim, toplumun ne olduğunu ben de biliyorum. Gitmek istemeyen çok fazla kadın olacaktır elbette, bir noktada kadın/erkek tam anlamıyla eşitliğini insanlığın kaldırabileceği bir şey değil. Bizi birbirimize çeken zaten, bu tarz farklılıklar. Ama demek istediğim, bugünden itibaren toplumda buna karşı bir eğilim olursa hiçbir kadın bunu düşünmez, kimse hayatta kalma güdüsü yoğunken tırnağını dert etmez. Sadece tek bir sistemi deneyimledin diye olabilecek tüm sistemlere karşı bir maksimize etmen demek, aslında böyle gördüm böyle yaşarım kafasından başka bir şey değil. Örneğin diyorsun ki "şu an çalışsam hiç olurum, erkeklerin üstünde çok yük var" e ben de sana diyorum ki, madem bu kadar zor o zaman toplumda bir şeylerin değişmesi gerekiyor. Eğer bu dediğime karşı çıkıyorsan tam olarak nasıl bir dayanağın arkasına sığınarak bazı erkekler "kadın paragözdür, daha güçlüsünü görünce ayrılır gider" diyebiliyor? Kadını, bir obje gibi başka bir varlığa bağlamazsan, kendi değeri üzerinden birilerini seçecektir. Yoksa amacınız sadece drama kasmak, başrolde olmak mı hoşunuza gidiyor inan bunu akıl edemiyorum.

      Yorumla
    • cglakinin
      cglakinin
      8 ay

      fazla suçlayıcı konuştuysam kusura bakma lütfen, amacım bu değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      bu toplumdan bir umudum yok beklentim yok karşı durup sen de değiştiremeyeceksin hiçbir şey değişmeyecek çünkü sen sinek kadar azınlıktasın sadece vızıltı oluşturuyorsun bu vızıltı uğultu uğultudan gürültü gürültüden başka bir şey evrilmeyecek. liseden tanıdığım tarih hocam bu toplum 50 sene de geçse aynı kafadan devam edecek dedi hakikaten öyle olacak. bu diyardan gitmeye bak sen burada kalıp ektiğin çiçeklerin solmasını izleme.

      Yorumla
  • IMrLonely
    IMrLonely Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    8 ay

    Aynı ortamda 5 kadın bile anlaşamazken 100 kadını düşünemiyorum, umarım gelir kadınlara zorunlu askerlik ama hiçte iyi bir ortam oluşmaz.

    1
    6 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Boy sınıri varsa yirttik 156 boyumla ben oralarda ne yaparım 🤣

      Yorumla
    • IMrLonely
      IMrLonely
      8 ay

      Sana bir şey olmaz ya 🤣

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Herkesi depresyona sokarım 😂

      Yorumla
    • IMrLonely
      IMrLonely
      8 ay

      🤣🤣🤣 senden beklenecek hareket

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Ahahas tapu gibi belgem var 🤣

      Yorumla
    • IMrLonely
      IMrLonely
      8 ay

      Ahahahha

      Yorumla
  • GrushenkaRises
    GrushenkaRises Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    8 ay

    Yakışıklı komutan için saç baş birbirine giren kızlar koğuşu aman amaan ksksks

    1
    1 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      🤣🤣🤣💅🏻

      Yorumla
  • Besiktas7834
    Besiktas7834 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Ben aslında asker olmak için doğdum , beni geri alın , tekrar yapmak istiyorummm 😭😭

    1
    5 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Gel beraber gidelim aaa aynı koğuşa girelim eğleniriz ben sana makyaj yaparım sende bana masaj 🤣🤣💅🏻

      Yorumla
    • Besiktas7834
      Besiktas7834
      8 ay

      Ben sana makyaj yapayım sen bana masaj yap

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Tamam üstüne çıkıp ezeyim seni ahhahaa 😂

      Yorumla
    • Besiktas7834
      Besiktas7834
      8 ay

      Anlaştık doktor

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Anlaştık Ömercimn

      Yorumla
  • KaRa-MaSKe-34
    KaRa-MaSKe-34 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 419 cevap paylaştı.

    Siz tırnaklara oje sürmeye devam edin size göre değil en azından çoğunuza göre değil

    1
    10 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Ben zaten yapaamam kii , depresyona girer ağlayıp dururum 😂

      Yorumla
    • KaRa-MaSKe-34
      KaRa-MaSKe-34
      8 ay

      🐱tamam sana çürük raporu veriyoruz

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Araya şey yaz 156 boyunda bir tırnağı kırık rimeli akmış makyajı bozulmuş kuaföre gidecekmis diye not geç

      Yorumla
    • KaRa-MaSKe-34
      KaRa-MaSKe-34
      8 ay

      Hahah 156 mi 🤭🤭😅. Harbi alemsin

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Evet 156 😂💅🏻

      Yorumla
    • KaRa-MaSKe-34
      KaRa-MaSKe-34
      8 ay

      Sen uslu cici evde otur askerlik sana göre değil

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Yiaa ahahas 🤭😂

      Yorumla
    • KaRa-MaSKe-34
      KaRa-MaSKe-34
      8 ay

      Banada bir bardak çay hazırla bı zahmet

      Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Fiti fiti gell

      Yorumla
    • KaRa-MaSKe-34
      KaRa-MaSKe-34
      8 ay

      Fiti fiti ne 😅

      Yorumla
  • KayipPsikopat_3
    KayipPsikopat_3 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Bu uygulanabilir... Ama tabii devlet aklı bu uyanık bir kızlar yatakhanesini iştimaları ayrı olur direkt birliklere katmazlar asker verilen şap 5 10 katına çıkar... Yani pek bir şey olmazdı...

    1
    0 Yorumla
  • Leisa_123
    Leisa_123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 18 , eic 100%
    8 ay

    Silah kullanmayı öğrenmek isterim ne olur ne olmaz diye ama bizde askerlik çok uzun sürmesin ya 6 ay daha fazla insan bunalır. Kocaman koğuş gibi ortak yatakhanede kız kavgası izlemek istemiyorum ya

    1
    0 Yorumla
  • KafiyeKırığı s
    KafiyeKırığı Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    8 ay

    Zorunlu olmasın ama gönüllü olsun.
    Onlar bizden başkalarına sınırlarını çizsinler, biz onları vatan gibi koruruz bişicikler olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Blackspot
    Blackspot Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 366 cevap paylaştı.

    Çocuk doğurabilen kadının askerlik yapamayacağını düşünmeniz çok tatlı. :) Kadınlar narin değil arkadaşlar size naz yapıyorlar kesin bilgi. :)

    1
    0 Yorumla
  • AsilSessizlik
    AsilSessizlik Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    8 ay

    Sadece kadınların olduğu kadın kadına olan bir yerde olabilir belki ama yani neticede bazı şeylere kadınları muaf etmek gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • aklımdadelısorular12
    aklımdadelısorular12 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 718 cevap paylaştı.

    Bizde başvuralım, kadınların da öğrenmesi gereken şeyler var, disiplin gibi.

    2
    0 Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Allah'tan ortalama bi tipim, bana bulaşan olmazdı nxmxmx düzen karmakarışık olurdu 😅

    1
    0 Yorumla
  • Hatırlasevgilim55
    Hatırlasevgilim55 Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Ama yemeklere şap atıyorlar şehvet arzu cinsel istek kalmıyo

    1
    0 Yorumla
  • 06romeo
    06romeo Takip Et
    Master Yaş: 60 , eic 98%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Çok güzel olur. Her erkek askere gitmek isterdi. Bedelli azalırdı. 😃😁🤣

    1
    0 Yorumla
  • doganburak65
    doganburak65 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 96%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Yakışıklı komutanlqryvar tabiki. Sizleri de görmek isteriz

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    İşi olmadığı hâlde bedelli yapan veya gitmemek için yalandan çürük raporu alan erkeklere erkekliği öğretmiş olursunuz.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Askeriye top dolar mq. G3 kabzasıyla ruj sürme deneme reelsları türerdi. Bence gelmeli tüm kadınlar güçlüdür askere gitmelidir elbette 🤪👌

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Komiskoooo amaaaaaaa carsafimm pembe olsunnn ve ben manikürlü tırnaklara silah tutamamkiiii

    2
    2 Yorumla
    • Schleichen
      Schleichen
      8 ay

      sen komutanın tabancasını tutarsın :D

      Yorumla
    • Poyrazefe2531
      Poyrazefe2531
      8 ay

      orada her şey tek renk ama

      Yorumla
  • Greaper
    Greaper Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    8 ay

    ine size zor şeyler yaptırmayacakalr yine b. k gibi işleri erkekler yapacak eğer kadınlar da gidecekse onlar da b. k temizleyecek yoksa anlamı yok

    0
    0 Yorumla
  • Poyrazbjk
    Poyrazbjk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    8 ay

    Kadınların elini attığı her işe düzen disiplin tam performans gelir şartlar sağlanırsa yapabilirler

    0
    0 Yorumla
  • BetrayaI
    BetrayaI Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    8 ay

    Kafa sadece erkeklere çalışıyor yine bak bak

    0
    2 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Aayy işin şeyindeyizz ayoll

      Yorumla
    • BetrayaI
      BetrayaI
      8 ay

      Hadi ordan. :D

      Yorumla
  • вshєldσn u
    вshєldσn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Hiç çekilmezdi

    2
    1 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Beni hemen kovarlardi 😂🤣

      Yorumla
  • AnkaraRüzgârı06
    AnkaraRüzgârı06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    8 ay

    Size bakacaz diye savaşamazdık doğru dürüst. Kamuran diyo gariban erler de nasiplensin arada ne var yani. Hep aristokrat hep üst sınıf olmadı bak kurabiyecim.

    1
    0 Yorumla
  • ErotikAdam
    ErotikAdam Takip Et
    Guru Yaş: 36
    8 ay

    yat iştimasından sonraki dedikodu ugultusu geldi bir an gözümün önüne

    1
    0 Yorumla
  • felsefisorgulayıcı
    felsefisorgulayıcı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19 , eic 100%
    8 ay

    yakışıklı erkek olsun olmasın baştaki hükümet değişmeden kılımı kıpırdatmam

    0
    0 Yorumla
  • Barfi00
    Barfi00 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 100%
    8 ay

    Öyle bir şey olmaz. Tamamen gündem değiştirme çabaları

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    8 ay

    Adam gibi eski askerliği yapmanızı isterdim.. g. tünüz, havanız bi inerdi.. DİLDOsuz ama..

    0
    0 Yorumla
  • Darknessonshadow
    Darknessonshadow Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 83%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı.

    Baya güzel olaylar dönerdi ( o şimdi asker canı neler ister) fhaodhaodb

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Mk siz kaynanaya 1 saat tahammul edemiyorsunuz 6 ay komutana mi itaat edeceksiniz

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Sana bakacam sarıla sarıla uyutcam diye savaşamazdım doğru dürüst yenilirdik yaa ne olacak başka. 😂djdjjd

    0
    0 Yorumla
  • Galaxynur34Xx
    Galaxynur34Xx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    8 ay

    Onada gideriz artık erkekleri babalarindan da biz isteriz

    1
    0 Yorumla
  • Aserehehadejetejebe
    Aserehehadejetejebe Takip Et
    Master Yaş: 34
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Yükümlülüğün değeri çok ağır ve anlamlı bence gurur duyar Türk kadını

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Sürekli çavuşu selam verir kızlar gereksiz bence ;)

    0
    0 Yorumla
  • 58_Esmer_58
    58_Esmer_58 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 668 cevap paylaştı.

    Türk asker ocağı ahlaksızlık yeri değil!

    2
    0 Yorumla
  • Mrengineerac
    Mrengineerac Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 76%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 934 cevap paylaştı.

    Düşman askeri peşimizden ayrilmaz n'olacak 🤣🤣

    1
    0 Yorumla
  • Pamuksekerofficall
    Pamuksekerofficall Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 758 cevap paylaştı.

    Çekirdek çay içeriz

    1
    0 Yorumla
  • Psikoatbirerkek
    Psikoatbirerkek Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 540 cevap paylaştı.

    İnşallah olmaz 😃

    1
    0 Yorumla
  • Sukran_n
    Sukran_n Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    8 ay

    Yapardık ama erkekler kadar fizyolojimizin güçlü oluşacağını sanmıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Raisa3
    Raisa3 Takip Et
    Guru Yaş: 103 , eic 99%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 866 cevap paylaştı.

    15 ay giderim

    1
    0 Yorumla
  • CanerDoğan1
    CanerDoğan1 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 557 cevap paylaştı.

    Herkes askere giderdi

    1
    0 Yorumla
  • bahardan
    bahardan Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 41%
    8 ay

    Ayda beş gün izin verirlerse olur.

    1
    0 Yorumla
  • Damrancomran
    Damrancomran Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Kızları da alın artık askere

    1
    0 Yorumla
  • Herkesböyle
    Herkesböyle Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    8 ay

    Yeni macera, yeni görev ve yeni yolculuk

    1
    0 Yorumla
  • Prince12345678
    Prince12345678 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 735 cevap paylaştı.

    Suankinden daha iyi olurdu orası kesin

    1
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Kadınlar istemedikçe askerlik yapmasın.

    1
    0 Yorumla
  • 123deneme12345
    123deneme12345 Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 101%
    8 ay

    Emrinize hazırım komutar bey 🫡

    1
    0 Yorumla
  • obiranne00
    obiranne00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    8 ay

    Yapılır niye olmasın

    0
    0 Yorumla
  • Airenne
    Airenne Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 97%
    8 ay

    Aralarında iç savaş çıkmazsa iyi😂😅

    0
    0 Yorumla
  • sesizlerinsesi
    sesizlerinsesi Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    8 ay

    Ayyy çok güzel olurduu

    0
    0 Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 51%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Daha bir zorunlu olur idi

    0
    0 Yorumla
  • Aurora343534
    Aurora343534 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 101%
    8 ay

    Silah vermeyelim mümkünse :)

    0
    0 Yorumla
  • sivashakan58
    sivashakan58 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    8 ay

    çok güzel olurdu bizi korurdu

    0
    0 Yorumla
  • scorpion026
    scorpion026 Takip Et
    Master Yaş: 40
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 9,5b cevap paylaştı.

    hepsi çürük raporu alırdı

    1
    0 Yorumla
  • Gök-mavi
    Gök-mavi Takip Et
    Master Yaş: 37
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    Pis pis kokardı her yer

    0
    2 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Biz kizlarrr siz gibimiyiz 💅🏻

      Yorumla
    • Gök-mavi
      Gök-mavi
      8 ay

      Meme ve boynunuz dışında güzel kokan bir yeriniz yok 😳

      Yorumla
  • Mirakayra12
    Mirakayra12 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 86%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 857 cevap paylaştı.

    Ben istiyorum

    2
    6 Yorumla
    • Poyrazefe2531
      Poyrazefe2531
      8 ay

      Gel

      Yorumla
    • Mirakayra12
      Mirakayra12
      8 ay

      @Poyrazefe2531 sende kimsin

      Yorumla
    • Poyrazefe2531
      Poyrazefe2531
      8 ay

      Komtan

      Yorumla
    • Mirakayra12
      Mirakayra12
      8 ay

      @Poyrazefe2531 komtan mi

      Yorumla
    • Poyrazefe2531
      Poyrazefe2531
      8 ay

      Evet

      Yorumla
    • Mirakayra12
      Mirakayra12
      8 ay

      @Poyrazefe2531 ok

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    8 ay

    Askerliği ne sanıyor bu la tipe bak

    0
    1 Yorumla
    • fıstıklı_kurabiye
      fıstıklı_kurabiye
      8 ay

      Tipimde ne var ahahss

      Yorumla
  • Hukukçuhukuk
    Hukukçuhukuk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    8 ay

    Nasıl olurdu bilemiyorum

    1
    0 Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Bedelli

    1
    0 Yorumla
  • Enjolraskobixo
    Enjolraskobixo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    8 ay

    Kardeşim bence gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (6)
Devamını Gör(51)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kadınlara zorunlu askerlik gelse, ortalık nasıl olurdu sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlara askerlik zorunluluğu getirilse tepkiniz ne olurdu? 10 cevap verildi
Askerlik hizmeti, kadınlarıda zorunlu uygulansa ne olurdu? 21 cevap verildi
Kadınların askerlik yapması zorunlu olsa ne değişirdi? Kadınlar bunu ister mi? 5 cevap verildi
Kadınlara da askerlik zorunlu olsaydı sizce yapabilir miydik? 40 cevap verildi
T. C.'de kadınlar zorunlu askerlik yapsalardı neler olurdu? 15 cevap verildi
Kadınlara zorunlu askerlik gelse nolur 😀? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨