Almanyadaki türklerinTürkiye’ye gönderilmesine ne diyorsunuz?

Bu kadar saçma bir anlaşma görmedim 😂😂😂 ben Amerika da yaşıyorum ama çıka açma bir karar iki ülkeyi de her türlü zarara uğratacak bir karar o Türkler orada Almanya’ya o kadar katkı sağlıyorki 😂 şaka gibi resmen ayrıca oraya kaçak giren insanlar canım değil ordan da Fransa’ya giderler bu olay saçma bir boyuta gidecek gibi

Güncellemeler
1 yıl
İyi yapıyor diyenlerde ayrı bir konu bu insanlar canım değil orası olmasa Fransa’ya giderler veya başka ülkeye ki bu iki ülkeyi de zarara uğratır her bakımdan
Almanyadaki türklerinTürkiye’ye gönderilmesine ne diyorsunuz?
Cevapla