Özellikle beni çok rahatsız ediyor bu konu, ülkede sorun hiç bitmiyor değişme, gelişme manasında hiçbir ilerleme kaydedilemiyo ve gelen göçmenler ülkeye ekonomik, sosyolojik olarak yük oluyorlar. Aranızda ırkçı diye düşünenler olacaktır ama kimin ne dediğini hiç takmıyorum ben ülkede sadece huzur, refah içinde yaşamak istiyorum.
Kim istemez ki göçmensiz bir Türkiye hayali bile güzel
Gitmeliler mi
Kalsalar da olur mu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Nefretlik olsun lanet gelsin hepsine inşallah s, olup gtsinler hang cehenneme gidiolarsa
Soyları kuruyasicalar
İnşallah zamanı geldiğinde gidecekler aksi halde onlar için döküntü olcak
Sıkıntı olcak
Zamanı ne zaman gelecek bakalm. Akp yamdascisi Süleyman kardeşlerimiz demiş Hulusi de onları zora sokmocagz demiş gelde cildirma
Onlar böyle açıklamalar yapınca ben de çıldırııyorum öfkeden kendimi kaybediyorum madem suriyeliler kardeşlermizdir diyo o zman alsın evine baksın o istiyo diye ben onlara katlanacak değilim göndermezlerse ben gereğini yaparım onlara
Sen mi sen kimsin de yapacan.
Bizden daha değerli onlar icn huda yi da arkalarına aldılar oooh bütün arabistani doldurcaklar ülkeye
Eğer iç savaş çıkarsa onlara karşı savaşırım manasında söyledim
Bi bok yapamazlar sıkma canını vatansever insanlar var bu ülkede yabancıların borusu ötmez burada
Bu devirde biz nedn türk bayragndan türk milleti ndeki türk kelimesinden rahatsızlık duyan insanlara karşı bir olamıyoruz. Ülkeyi Arabistan a çevirmeye calisiolar Türkiye Cumhuriyeti burası ülkede iç savaşa cikartmaya calisiolar nedn kmse bunu görmüyor cildrcm
Canım benim vakti geldiğinde icabına bakarız öncelikle 2. tur seçimi belirleyecek durumu dua et ki Millet ittifakı kazansın yoksa cumhur ittifakı kazanırsa perişan oluruz
Milletin beyni sürekli makarna yemekten hamurlasmis kuflenmis hala neye kime oy verdgni bilmeyen cahiller var ülkede
Aslında bunun makarnayla alakası yok klişe şeyler bunlar, akılla mantıkla hareket etmek gerekiyo, o konuda ben de çok rahatsız oluyorum onlara oy kullanma hakkı tanınmaması gerektiğini düşünüyorum çünkü bu ülkeyi öyleleri felakete sürüklüyor çocuklarının veya torunlarının her neyse geleceğini karartıyolar aptalca tercih yaparak sonra bu ülke niye böyle derler
Cahil dolu ülke.
Nasl bu hale geldk anlamiyorm
Düzelecek inşallah umudunu kaybetme bunu temenni ediyorum
Temenni ediyoruz ama vatandaşlık bile verdiler bu pislikleri.
1922 yılında yaşanan katliami onlar unutmuş olabilir ama tarih unutmadı. Böyle soysuzlarn ülkemde işi yk
Sıkma canını Kılıçdaroğlu sözünü verdi hepsini göndereceğini söyledi umarım yapar, ben ülkemde hiç bir mültecinin gelmesini istemiyorum bu ülkenin geçmişini bilmiyor tanımıyor bu ülkeyi sonra gidip oy kullanıyorlar aslında onlar belirliyor bizim kaderimizi
Özelden konuşabilirmiyiz canım işgal etmeyelim burayı
Bnde istemiyorum ama kazanmazsa yapamaz. Bu milletten bı cacık olmaz. Ülke elden gidiyor uyuyorlar
Maalesef bu ülkeyi kurtarmak için mücadele eden vatansever insanlar var ama bazı cahiller çomak sokuyo...
her ne olursa olsun asla ama asla enseyi karartmayalım!
Seninle tanışmak istiyorum arzu edersen 🙂
28 Mayıs bunun da oylaması.
İnşallah millet ittifakı kazanır da bütün göçmenler gönderilir benim de onlara tahammülüm kalmadı
Gelmesin
Bence de zararları var demografik yapıyı bozuyorlar aynı zamanda
Bu işin içindeyiz, faydaları yok zararları çok
Sonunda iç savaş çıkacak gibi geliyo ama onlar zararlı çıkacak bundan sürgün ederiz ya bacım çocuklarını
ya bacım çocuklarını diyecektim yanlış otomatik klavyeden dolayı yanlış gitmiş kb
ya bacım çocuklarını diyecektim otomatik klavyeden kaynaklı kb