Türkiye ye göçmen gelmesin diyeniniz var mı aranızda? ?

Özellikle beni çok rahatsız ediyor bu konu, ülkede sorun hiç bitmiyor değişme, gelişme manasında hiçbir ilerleme kaydedilemiyo ve gelen göçmenler ülkeye ekonomik, sosyolojik olarak yük oluyorlar. Aranızda ırkçı diye düşünenler olacaktır ama kimin ne dediğini hiç takmıyorum ben ülkede sadece huzur, refah içinde yaşamak istiyorum.

Kim istemez ki göçmensiz bir Türkiye hayali bile güzel

Gitmeliler mi
Kalsalar da olur mu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Türkiye ye göçmen gelmesin diyeniniz var mı aranızda? ?
Cevapla