Almanyadan türkiyeye tasinacam mantıklımı?

Selamm almanyada dogdum büyüdüm ama cok sıkıldım buralardan türkiyeye tasınmayı düsünüyorum, sizce mantikli mi? kendimi burda asiri cok yabanci hissediyorum hic mutlu degilim huzurluda degilim ya.. türkce konusurken bile ayrı bi mutlu oluyorum. burda yapamazsın deseniz: 2 defa uzun süreligine türkiyede yasadım bi ara 1 sene kaldım öbüründede 1.5 sene. Sizce almanca dilimle orda hangi meslegi yapabilirim? cevirmenlik felan yapsam iyi kazanirmiyim yoksa?
Almanyadan türkiyeye tasinacam mantıklımı?
Cevapla