- TÜİK'e göre Türkiye'nin ilk 10 mutsuz illeri:
1) Diyarbakır.
2) Antalya.
3) Trabzon.
4) İzmir.
5) Ankara .
6) Samsun.
7) İstanbul.
8 ) Çorum
9) Ordu.
10) Gümüşhane.
Kocaeli nasıl olmaz jsjs Allah allah mutluyum da haberim mi yok 🙄

1) Diyarbakır.
2) Antalya.
3) Trabzon.
4) İzmir.
5) Ankara .
6) Samsun.
7) İstanbul.
8 ) Çorum
9) Ordu.
10) Gümüşhane.
Kocaeli nasıl olmaz jsjs Allah allah mutluyum da haberim mi yok 🙄

Bunlar mutsuz iller degil eflasyonun yüksek oldugu ve gecimin zor oldugu iller sadece. Bir ülkede mutsuz iller diye ayirim yapiliyorsa hükümetin sinifta kaldigini gösterir sadece bu
tokat'ta çok mutluyuz 😂
Bu dayının kafa gitti jsjsj
tokat'ın havasından suyundan
Eic için teşekkür ederim
Kim hazırlıyor bu listeyi
Ben
Cevap
40Cevap
5) Ankara . evet var. ortalamayı kesin ben yükselttim :D beni buradan çıkart Ankara listeden silinir
Antalya güzeldir
İstanbul o kadar mutsuz ki iki kişilik yer kaplamış 😂 biz listede yokuz
Hahahaha ne güzel bakış açısı 😀
5. sıradayız.
Kocaeli neden olsun ya gayet güzel yer. Senede 5 defa gelip çok keyif alıyorum.
Belediyeden memnun değilim jdjsjs
7 ve 8 İstanbul mu emin miyiz jdndjsnd var listede olmaz mı
KS yazdim düzenlicekler emoji koyuyor diye duzenlim dedim yanlış oldu
7 Çorum
Kocaeli cidden çok çirkin bir yer 😃 İstanbul ilk olmalıydı
🙄gayet güzel bir yer neyini begenmedin
İller mutsuz olamaz duyguları yok :D Saçma olmuş :D
Ama kafamız nasıl güzel 😀
Bak Aydın yokmuş işte, ah ben boşuna mı seviyorum Aydın'ı, zira yaşamak istediğim tek şehir diyebilirim Aydın için
Dün ayağımı çarpınca ağrısından uyuyamamıştım. Düşünceliydim biraz. Antalyanın sıralamasını yükselttiğim için özür dilerim😄
Benim yaşadığım şehir var ama o ankete mutsuzum diyenler arasında ben yokum.
Samsunu tek başıma sırtlandığım için 6 bir kişi daha olsa kesin bir olurduk
4. şehri listeden çıkarın belki bi mutluluk gelir 😂
İstanbul'u nasıl 7. sıraya almışlar, ilginç 🤔
Bence bu liste objektif değil İzmir’in Ankara’nın orada ne işi var 😀
İstanbulun 7. sırada olmasının tek sebebi varlıklı insanının çok olması. Yoks diğer illerin toplamını 5 e katlaması lazım.
İstanbul olma sebebi yoğun nüfusun etkisiyle yaşanan sorunlar (trafik, toplu taşımalarda yer bulamama, yüksek kira fiyatları.. gibi).
diyarbakırı anladıkta antalya niye mutsuz be mis gibi memleket
Aynen ya tatil bölgesi mis gibi
TUİK'i aradım böyle bir raporu yıllardır yayınlamamışlar.
Birinci sırada olmamız gerekirken, listede bile yokuz. Nasıl bir çelişki bu :)
Orası nere
Sır. 😄
Devlet sırrı mı ben de bakanım
Bakanın bildiğini halkların bilmesi gerekmez 🤣🤣
Benim memleketim ve yaşadığım yer listede yok. İyi bari
Mersın de mersınlı kalmadı ondan eklememısler heralde
Ucuz mu atlatmışım ne 😂 şükür şu an hiçbirinde değilim.
Kıl payıyla yırttın
kim bu Bursada ki çok mutlu kişiler de mutsuzluk istatistiğinde yoklar dövecem şimdi hepsini 😒
İstanbul’un sebebi belli. Sığınmacılar ve Pahalılık.
Ee bunların hepsinde Çorum yazıyor. Çorum'u ülkeden çıkaralım.
Çorumun bundan haberi yok bence sj
Çorumluların her şeyden haberi vardır. 🤣 Çorumlular da fikrime katılır diye düşünüyorum.
iki şehirle ilgileniyorum. İstanbulu anladık, kalabalıl diye. Antalya niye mutsuz?
Ben mutuyum, kocaelide her şey güzel :) :)
Benim ilim yok listede.
En mutlu iller de gelsin
Mutsuz olduğundan izmirin haberi var mı 😇
Ankara ,5. sıradaymış...:))
4. Sıra çok iyi çok iyi jdjdndm
Bayburt nasıl yok hayret 😂
Bayburt'ta yaşayan yoktur belki.
Nüfus olması yaşayan var demek değil. Hayatsızlar güruhudur.
Kayseri de hep mutsuz ama Kayseride kafası kırık çok olduğu için eğlenceli de oluyor bazen Kayseride yaşamak...
İzmir
4. Sırada bide
Hem samsun hem ordu var duble yapmışız 😃
Çift taraflı saldırı ahah
Neyse ki ben gayet mutluyum valla 😃
Ortlamayı yükseltiyorsan demek sjsn
Diğer iller çok mutlu zaten
Antalyalıların bundan haberi var mı ya 😄
Halimize şükür ediyoruz demek ki Hatay olarak
Antalya'da yaşıyorum ama mutluyum 😎
Karadeniz bayağı mutsuzmuş.
İzmir'de olup mutsuz olan var mı 🤔
Şehrim yok diğer şehirleri de anlıyorum
Aaa 4. sıradayım. Demek ki bundanmış
İstanbul depresif bir şehir 🥺
Antalya genel olarak mutlu yalnız.
Lokasyon Diyarbakır mı🫥
Listede var dedim🫥
🙇🏻 tahmin kabiliyetine bırakıyorum gülüm 😂
burada da ilk sıradayız sjdjdn
😄😄😄... Çok güldüm gece gece
Neye tam jsjs
Haha mutsuzluğumuz bile milleti güldürüyor 😂 bi beni güldürmüyor anasını avradını jajs
Ah be Ankara şaşırtmıyorsun akskskdkdkfkfk
Meclis orada diye öyle bence skks
Ciddiyeti bozan pavyonlar bile işe yaramamış ajsjxkdkdkfkfkfk
yok.
Bu listeye göre benim mutlu olmam lazım
Evet var.
var evet..
Yok.
Antalyamm miii🙀
Girmişiz listeye sfsf
Bursa yokmuş hmm :D
Antalya 2 de olması enteresan
İzmir nasıl mutsuz ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?