Geçinemiyorum, ne yapacağımı bilemiyorum tavsiyeleriniz var mı?

Yıllar önce biraz heves ve aile baskısıyla memur oldum. şu an aldığım maaşın yarısından fazlası kiraya ve giderlere gidiyor. Bana 10 bin tl kalıyor bu parayla 1 aylık yemek masrafıma ve ihtiyaçlarıma gidiyor. Para biriktirme durumum yok. Yaşım geçiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Aileden destek yok. Sadece karnımı doyurmak için çalışıyorum resmen. Ne tavsiye edersiniz? Kafam durdu gerçekten.

Geçinemiyorum, ne yapacağımı bilemiyorum tavsiyeleriniz var mı?
Cevapla