Ne yapacağımı bilmiyorum, tavsiyeniz var mı?

Ben çok baskıcı ve muhafazakar bir ailede büyüdüm (dini yanlış anlıyorlar). Mesela 12 yaşında istemesem de tesettüre girdim, o zamanlar okulda izin verilmiyordu tabii ama okul dışında her yerde tesettürlüydüm. Yaşıtlarım arasında kendimi garip hissediyordum. Ailem, giyimim onlardan çok farklıydı. Okulda çok başarılıydım ama onlar ben liseyi bitirince evlendirmek istediler (Aslında ailem geri kafalı falan değil sadece bazı konularda garip bir şekilde baskıcı ve tutucu davranıyorlar). Ben asla evlenmeyeceğimi ve okuyacağımı söyledim, çok talibim vardı ve hepsi de ailemin tabiriyle 'eli yüzü düzgün iyi aile çocukları'ydı. Neyse işte üniversiteyi bitirdim, biraz daha bağımsız ve özgür hâle geldim ama yine de hiç sevgilim olmadı, sanırım kendime duvarlar ördüm. Üniversitede beni beğenenler de vardı çok fazla ama sanırım katı görünüşümden dolayı kimse bana yaklaşmaya cesaret edemedi. Ben artık bir yetişkinim, bağımsız ve özgürüm ama çok düşünceliyim bu aralar: Acaba içimde kalan her şeyi acısını çıkara çıkara yaşamalı mıyım? Mesela bir sevgilim olmalı mı? Ben tabii ki şimdi de tesettürlüyüm hatta bazen çarşaf giydiğim oluyor ama böyle olmak beni sıkıyor. Baskı sonucunda kapandım ve açılmak isterdim. Öte yandan İslam'ı seviyorum her detayıyla mükemmel bir din ama bilemiyorum.

Ne yapacağımı bilmiyorum, tavsiyeniz var mı?
Cevapla