Ne yapsam bilmiyorum. yardim edin gercekten durumum vahim?

vicdanen yorum yapmanizi istiyorum. annem kanser hastasi. ananemlere gelmek istedi getirdik. annemi anliyorum. kizmiyirum. yardim etmek istedigimde bagiriyor. beni hep azarlardi zaten kucuklugumden beri. bisey demiyorum. kardesim ona bakiyor. bende izin veriyirum.1o kisi bi ise kalkisacak degil sonucta. kardesimle anlasamiyoruz 30 yasindayim beni dövuyor. dayanamiyorum. bende islerine karismak istemiyorum. hicbisey yapamasamda kösede durayim annemin yaninda olayim istiyorum ama seytanlar beni rahat birakmiyor. teyzem surekli bana iftira atiyor dayanamiyorum. annenle ilgilenmiyorsun deyip dalga geciyor. annemi bu gale getiren o. simdi de sahip cikmis. o şu senin hakkinda anca yiyor anca geziyor.. vs.. diye iftiralar atiyor. annem rahat acaba annemi birakip bi sureligine eve mi donsem (vicdanen rahat etmedigim icin size sorayim dedim)?
Ne yapsam bilmiyorum. yardim edin gercekten durumum vahim?
Cevapla