RTE'ye oy atmamak, muhalefet seçmeni olmak üstün zeka gösterisi mi oluyor?

Neden muhalif kesim kendini zeki görürken iktidar seçmenini zeka olarak aşağı görüyor? Bilimsel bir açıklaması mı var muhalefet seçmeni zeki olur diye?

Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye için soruyorum
RTE'ye oy atmamak, muhalefet seçmeni olmak üstün zeka gösterisi mi oluyor?
Cevapla