Oy vermeme konusunda bu eleştiri aşırı saçma değil mi?

Uzun süredir yurtdışında yaşıyorum;Bu sene de vatandaş oldum (eşim Amerikalı)... Aile akraba vs ise Türkiyede olduğum dönemde muhafif olduğum için sorulduğunda oy kullanmayacağım dediğim de sert tepki verip, tribe giriyorlar..
Oy vermeme konusunda bu eleştiri aşırı saçma değil mi?
Cevapla