Bugünden itibaren oyumu akp'ye verme kararı aldım. bu muhalefetten bir halt olmaz haksız mıyım?

Takıldılar %1 bile oyu olmayan bebecanla, mickey mouse'un peşine oyuncak ettiler chp'yi

yok aga umudum falan kalmadı benim. Çok açık ortada bunlardan bir halt olmayacağı

kanser oldum 2 ayda anasını si keyim böyle işin. mansur başkanla ilk turda alınacak seçimi oyuncak ettiler

Güncellemeler
+1 yıl
Seneye açlıktan ağzım kokarken iktidar yerine chp'ye sövecem
Bugünden itibaren oyumu akp'ye verme kararı aldım. bu muhalefetten bir halt olmaz haksız mıyım?
Cevapla