6 Şubat Depremleri Olalı 1 Yıl Geçti Ne Hissediyorsunuz?

Bir düşünceniz var mı?
6 Şubat Depremleri Olalı 1 Yıl Geçti Ne Hissediyorsunuz?
Cevapla