6 Şubat depreminin üzerinden 2 yıl geçti, unuta bildiniz mi?

Yüreğim içim acıyor 🥺 Unutmadim, unutamıyorum, unutamam yaşadıklarımızı o gürültüyü o sesleri insanların hallerini kıyamet gibiydi 🥲🥲Allah bir daha yaşatmasın hiç kimseye öyle günler

6  Şubat  depreminin üzerinden 2 yıl geçti, unuta bildiniz mi?
6  Şubat  depreminin üzerinden 2 yıl geçti, unuta bildiniz mi?
6 Şubat depreminin üzerinden 2 yıl geçti, unuta bildiniz mi?
Cevapla