Yüreğim içim acıyor 🥺 Unutmadim, unutamıyorum, unutamam yaşadıklarımızı o gürültüyü o sesleri insanların hallerini kıyamet gibiydi 🥲🥲Allah bir daha yaşatmasın hiç kimseye öyle günler


Yüreğim içim acıyor 🥺 Unutmadim, unutamıyorum, unutamam yaşadıklarımızı o gürültüyü o sesleri insanların hallerini kıyamet gibiydi 🥲🥲Allah bir daha yaşatmasın hiç kimseye öyle günler


Unutamadım. Dün mesela doktor arkadaşımla bu konu üzerine konuşurken açma lütfen gözlerim doluyor demişti.. Hiç unutmuyorum depremin olduğu ilk an aile danışmanı sertifikam olduğu için x şehirindeki Türk Kızılayına beni de götürün belki orada ki insanlara çocuklara yardım ederim demiştim ama sen hassassın diye gelmemi istememişlerdi.. Rabbim bir daha böyle afet yaşatmasın..
Unutmak mümkün değil. Ben Gölcük'te yaşıyorum ve 17 Ağustos Gölcük depremini yaşadım. Üzerinden 26 yıl geçti onu bile unutmuyorum. Geçen sene Hatay'ı ziyaret ettim gerçekten Gölcük'ün o hali geldi gözüme. Şu anda da Ege ile Akdeniz kesişimi civarında Santorini adası çevresinde deprem fırtınası var 1 haftada 4.0 ve 5.2 arasında 800 civarı deprem oldu. Sualtı volkanik faaliyet olduğu düşünülüyor ama büyük bir patlama olursa İzmir'e kadar etkisi olur. Depremler kaçınılmaz bir parçamız ama önemli olan sağlam inşaatlar yapmak. Amerika gibi yatay mimariye geçmeliyiz bence. Hem yaşam konforu daha yüksek hem de deprem durumunda daha iyi
Unutamam hiçbir zaman Ölenlere Allahtan rahmet mekanları cennet olsun inşallah Peygamber efendimize komşu eylesin inşallah ne 6şubat depremi unutulur nede 17 Ağustos 1999 depremi unutulur o gece daha hala aklımda
Unutmak ne mümkün. Dün gece bile yatağımda tansiyonum gidip gelirken acaba deprem mi oluyor diye ikide bir avizelere bakıyordum. Kışı geçirdik ama yediğimiz ayazı unutamıyoruz.
Cevap
25Cevap
Hayır unutmak mümkün değil
Uzaktan şahit olanlar ve acıyı tatmayanlar unutmuştur unutur. Ama yaşamak bambaşka. Allah beterindrn korusun.
Ege denizde son günlerde sürekli oluyor ya büyük bir deprem tetiklenecek ya da enerji öyle atılacak
Hala içim parçalanıyor o görüntüleri gördükçe Allah bir daha yaşatmasın gerçekten tarifsiz büyük bir acı kayıpları olanlara Allah sabır onlarınki ayrı bir acı
Çok geçmiş olsun unutmak mümkün değil , bizlerde burdan acınızı derinden hissettik rabbim böyle bir acıyı bir daha hiç kimseye yaşatmasın inşallah 🙏 🥺😌
İnşallah canım 🙏❤️❤️
Unutmam mümkün değil çünkü çalıştığım yerde ailesini komple kaybeden insan var. Onu gördükçe tuhaf hissediyorum. Türlü düşünceler aklımdan geçiyor.
Amin 🤲
Bize göre bişey yok hergün her an yaşayan onu yaşayan bilir ben uzaktan baktım acıları ve maddi manevi bişeyler paylaştım o kadar Rabbim Şafi adıyla şifa versin gönüllere ve kalanlara sabır 🙏🤲😇
Bilmiyordum balım kıyamam bu gece seninim yanındayım 😘🙏🥰
Sende iyi ki varsın can üzülme geçicek tevekkül Allah🙏🤲
Kesinlikle unutmadık, unutmayacağız da. Hepimize tekrar tekrar geçmiş olsun. Ben de 17 Ağustos 'u yaşayanlardanım. Dilerim ülkece çok daha güvenli ve güçlü mimarimiz olur hızla.
Çok doğru. Her zaman kötü ve zordur. Tekrar geçmiş olsun 🤗🤗🌺🌺
Sen de sağol, Allah'a emanet ol, hayata sarılmayı ihmal etme herşeye rağmen 🤲😇🌺
Yarın itibariyle tam 2 Yıl oluyor hâlâ aklımda 😥 Rabbim Mekanlarını cennet eylesin Yakınlarına sabır versin çok üzücü durum işte burada suçlu müteahhit binayi yaptıran yönetim
Ne unutması, yaşıyoruz ama hala çığlıklar kulağımda. Çok zaman aynı saate uyanıyorum kapi çarpsa deprem korkusu oluyor.
Ben O afette Görevli olarak gitmiş sordukların da konuşamadığım anlatmaya kelime bulamadığım bir Afetti gördüklerim
Kız sendin galiba bir Gaziantep'li kadın üye 5 şubatta Gaziantep'e kar yağdı çok mutluyuz diye soru açmıştı ertesi günde deprem oldu🥲
🥲🥲
Görev için gittiğimde hayatın sandığımdan ne kadar da farklı olduğunu herkes için her zaman eşit koşulları sağlamadığını farketmiştim.
Çektiğim bi fotoğrafı göstermek istiyprum
Nereye
Unutmadık unutamayız çok ağladım o zamanlar hala daha gördüğüm zaman içim acıyo Allah bidaha yaşatmasın hepimizi korusun inşallah 😔🙏
Hayır, çığlıklarla uyanıyorum uykularimdan. Oturup oturup ağlıyorum. Sürekli sallaniyormusum gibi hissediyorum.
Dün geceye bilet almıştım. Meydanda toplanicagiz. Oğlum o kadar korkuyor. Bir daha donemeyecegimi dusunuyor. Onu bırakıp gide. edim.
Adıyaman
🥺 umarım bir daha hiçbirimiz yaşamayız.
Amin, inşallah. Çok sağol.
Allah'ım bir daha yaşatmasın. Kimseyi ailesiyle yavrusuyla sevdikleriyle sinamasin. Çok büyük caresizlik
O günü unutmak mümkün degil evime ilk gectigim gün bir gece yatamadım bir uyandık ki sitede babam bile kacmış
Amin...
Acının tarifi olmayan şeyleri unutulmaz. Hep içimizde büyük olarak kalacak böyle durumlar ve daha ne kadar konuşacağız bilinmez.
🥺🥺
Bu aralar çok şey konuşuluyor ama şu konunun bile siyasi ve rant meselesi yapılması acınası durum. Cehaleti sevmiyorum ve isyanım hep dile getiriyorum.
Allah onları bildiği gibi yapsın
Amin.
Deprem bölgesinde değildim ama hayatım boyunca 6 Şubat 'ı unutacagimi düşünmüyorum... deprem gerçeğini en acı şekilde tekrar yaşadık gördük duyduk hissettik... umarım çürük binaları yapip binlerce insanı öldüren sorumlular cezasiz kalmaz...
Unutmadık unutmayacağız 🥲 tarih tekerrür etmez umarız
6 Şubat aynı anda doğum günüm de olduğu için tat kaçırıcı bir kombinasyon oldu.
ateş düştüğü yeri yakıyor hep unutup gidiyor uzak olanlar
Unutulacak bir gece değildi, şimdi bu soruyu okurken bile tüylerim diken diken oldu...
Allah bir daha yaşatmasın...
Allah bir daha yaşatmasın amin
akıllandık mı hiç sanmıyorum
büyük gecmiş olsun canım
Unutulacak gibi değil..
Hepsine Allah rahmet eylesin..
Allah kalanlara sabırlar ölenlere amelince rahmet etsin inşallah
Unuttuk ateş düştüğü yeri yakar unutmamış olsaydık hükümet değişirdi.
Her sene böyle olacak gibi hissediyorum dışarıda üşümüştüm
Nasıl unutulur ki... Gidenler nur içinde uyusun kalanlar da bir an önce huzuru bulsun inşallah
Kim unutabilir hataya gidip o manzarayı görmek özellikle birdaha yaşanmaması dileğiyle
Neleri unutmadık ki maalesef...
Ben 1 sene önce sanıyordum 2 yıl olmuş 🥺
Dün gibi aklımda. 😔😔
Kabus kıyamet gibiydi
Amin hayır...
Unutmadık 😔
Unutmak ne mümkün 🥀
Geçmiş olsun herkese
Hayır unutulmaz o ya
Evet
hala dün gibi aklımda
Aklıma bile gelmiyor
Hayır
Sen yaşadın mı ki
Çok zor bir durum
Hayır 💔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?