"34 yaş ve üstü kadınlar" ek kontenjanı sayesinde 166 puanla Boğaziçi Üniversitesi’ne yerleşti. Siz pozitif ayrımcılığı destekliyor musunuz?

ÖSYM'nin 34 yaşını doldurmuş ve daha önce hiç üniversite eğitimi almamış kadın adaylar için özel kontenjanı tartışma yarattı.

Boğaziçi Üniversitesi'nde taban puanı 511 olan Fizik bölümüne, 166 puan alan bir kişi yerleşti. Sizce gerçekten hak ediyor mu, bu uygulamayı doğru buluyor musunuz? Siz pozitif ayrımcılığı destekliyor musunuz?

34 yaş ve üstü kadınlar ek kontenjanı sayesinde 166 puanla Boğaziçi Üniversitesi’ne yerleşti. Siz pozitif ayrımcılığı destekliyor musunuz?
"34 yaş ve üstü kadınlar" ek kontenjanı sayesinde 166 puanla Boğaziçi Üniversitesi’ne yerleşti. Siz pozitif ayrımcılığı destekliyor musunuz?
Cevapla