İzmir'de Bağımsızlık koşusu oluyor her sene ben ona katılıyorum.

İzmir'de Bağımsızlık koşusu oluyor her sene ben ona katılıyorum.

Oluyordur ama benim bilgim yok. zaten olsa bile gidemiyorum pek. sıkıcı geliyor etkinliklere katılmak sadece bu değil yani konsere de gitmem hiç kalabalık sevmiyorum ama Ankara da etkinlik vardır
Evet bugün bizim burada Adamlar konseri var mesela. Ama konser alanını beğenmediğim için pek katılasım yok açıkçası.
Adamlar güzel olurdu ama içine sinmediyse gerek yok 😂
Ricalaarr
Katılmadım, sabah erken uyandım sonra tekrar uyudum. 😊
normalde katılıyor muydun :D
Normalde de uyurum 😄 sabahın köründe tören mi olur yapsalar şöyle öğle sonu katılıcam 😄
😂😂 hemen ayar çekselerdi yaa neyse bir dahakine artık
😄 Seneye inşallah.
hadi inşallah :D
Cevap
9Cevap
bende İzmir'deyim fakat belediyenin düzenlediği etkinliklere gittiğimde pişman oluyorum. nedenini bir İzmir 'de yaşayan olarak tahmin ediyorsundur.
Yani olabilir evet ben şahsen bunu bizim topluma yoruyorum 😂 hemen hemen her yerde benzer olacaktır.
Bu etkinlikte pek pişman olmadım hiç ama
olabilir haklısınız 🙏🏻
Bugün vardı ama gidemedim sağlık sorunlarından dolayı
Geçmiş olsunn
sağlık olsun başka sefere
Bende katılmıştım bu koşuya bir arkadaşın ısrarıyla, yarı yolda bıraktım oturdum kenara sigara yaktım diskalifiye etmişler mk
Hsahhshdh bir süreden sonrası evet öyle oluyor 😂 2015 den beri hemen hemen hep katılırım havası ortamı güzel geliyor.
Burada 19 mayis icin bir etkinlik yapildigini sanmiyorum.
Pek ilgilenmediğim için oluyor mu bilmiyorum, haberim yok 😸
dün zorunlu katıldım pckskckx
alla alla :D o nasıl oldu sdffsd
Otelde zorla yolladılar balon salladım😂
😂😂😂 otele bak zoraki gonderiyo djdj
Evet ya aptallar😂😂
Olsun gari başa gelen çekilir djdj
Malseff xkskcjxjx
Olsa bile umrumda olmuyor
Bu kim tanimiyom jsnd
Önüne bak düşeceksin sjsjsj
16:00 da daha var shsh
En son yürüyordun ondan diyom ajsjsj düşersen ağlarım bebeğim 🥹
Eko konser düzenliyor Maltepe'de
😂 eko
😂
hc katılmdsm eglenceli mi
yani benim için bir alışkanlık oldu her sene gidiyorum
seviyorum
hem eski sporcu olduğumdan hem de o hava güzel yarış havası.
ne güzeş ben ktılsam direk sonuncu olurdum heralde :D
belli olmaz ya :D yürüyen de çok oluyor jssd belli bir yerden sonra koşamıyorlar
ahaha ben ılk basta kosadrım sonra yavaş yavaş yürümeye baslarıdm ugrasamam valla kosabilene helal olsun durmadan kosmak zordur
Sporcular için o kadar zor değil ya mesafe 5km basit aslında
ben idmansız olduğum için yokuş yoruyor ama inat edip istikrarlı olunca koşuluyor durmadan :D acıya katlancan sdjsd
hele koştuktan sonra nefes nefese kalmak çok kötü çatlardım ben galiba :D
😂😂 bir şey olmaz
sınırları kendin koyarsın ashjas
kosma degıl ama yürüme severim sporcularada özeniyorum bazen hep fit ve saglıklı yasıyolar
spor yapmak güzeldir olsun en çok yüzme :D en iyisi o benim için :D
ben yüzemiyorum sudan korkuma :/
alışınca korkulcak hiçbir şey kalmıyor aksine çıkmak istemiyor insan :D
ne biliyim bogulcakmıs gibi hissediyorum suyu görünce bile nefesim daralıyo o derece kötü bnimki
seninki fobi gibi :D umarım aşarsın.
umarım sağol
ricalarr
Valla hiç umrumda olmuyor 😃
Hayır olmuyor 😇
sağlık olsun :D
Bi kere katıldım ama sondsn 3. oldum
bu koşuya mı :D
Evt
olsun sonuncu olmamışsın :D
Sonuncu olanların yaşlı bir çift olduğunu saymazsak evt
benden önde bitiren yaşlılar da var onları yaşlı diye niteleyip geri atma hiç :D olsun sdjds
önemli olan etkinliğe katılmak hem
bağımsızlık koşusu
yarış olarak bakma :D
Ayn😅😅
Sağol😊😅
ne demek :D
Boş işlerle uğraşamam
Tamam 😂
Oluyor da katılmıyorum
Olmuyor
Olmuyor
olmuyor 😅
Olmadı
Evet oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?