Merhabalar,
Yarın 19 Mayıs kutlamalarına katılacak mısın yoksa tatil mi yapacaksın?
Yarın 19 Mayıs kutlamalarına katılacak mısın yoksa tatil mi yapacaksın?


Ben her daim tatildeyim 🥳
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
😶
Haha😅😅 her daim tatili olanı kıskanırım🙄
Tamam tamam 😶 zaten 3-4 aya bitecek. İşler bi yoğunlaşınca kafayı yerim artık 😶
Yok kafayı da yeme 😵💫 1 ay sonra ben tatildeyim😅
Ooh mis 🥳
İvit🥳🥳🧿🧿
Çalışacağım. 😒
Aa sizin iş yeri tatil vermedi mi😅 bayramı 9 güne bağlar mısınız oh olsun😅
😏😏
Cevap
16Cevap
Tatil yapacağım
Yarın kendimi bilerek mesaiye yazdırdım. Çalışacağım o yüzden. Evde olduğum tatilleri sevmiyorum, çalışsam ve fazla para alsam yeterli. 😂
Ayrıca şirkette kutlanacak. Yani sorun yok. :)
bu yoğunluğun icinde 1 günümü kutlama ile gecirirsem 🤦🏻♀️ kafayi yerim sanırım ama isterdim kutlamalara gitmeyi keske ogleden sonra olsa
Kutlamalara da katılmayacağım, tatil de yapmayacağım. Biz çalışıyoruz 🙄
Hiç işim olmaz
Resmi tarihin masallarına inanacak değilim
Anıtkabire gitmeyi düşünüyoruz :) sonrasında konser var imiş bakalım
İşte ve çalışıyor olacağım :( patronuma küfretcem ama içimden :@.
Ayy yazikkk bize tatil 😂
Evet xd
Calisacagim aksam bir arkadasim ile bulusup birseyler icecegiz.
Sabah yürüyüşünde muhtemelen törenleri görmüş olacağım
Çalışıyorum, mutlu musun :(
Evet😅 bu ülke siz çalışanlar sayesinde yükselecek haha😅😅🥳🥳
Elbette evladım😅 ahh nerde bastonum gözlüğüm😅hah burada biz genç iken ne çalışırdık be😏😅
Sizin askerlik anılarınız bizim cephe anılarımız var evladım. Heyy gidi heyy😏😅
hayır çalışmaya devam ediyorum..
Tatil yapicam dinlenmeye ihtiyacim var 😊
Çalışacağım ben bebeğim ya.
Yorumlar içler acısı. Katılacağım tabi ki
Katılıcam
Hava yağmurlu diye iptal oldu 😔
Birçok yer yağmurlu evet🙄
Ne zaman bayramda plan yapsam böyle oluyor
İşte o yüzden plansız, anlık yaşarım ben🥳
İnşallah bende öyle yapıcam
hayr katilmayacağım sınavım var ders çalışacağım
Gençler kutlasın. Ben keyif çatarım.
Tatil yapıcam
İkisinide yapmicam
Tatil yaparım
Ne kutlaması kardeşim dkabxlanxm
Tatiiil
kim ugrascak
kim ugrasmis.. gelen ulkeyi soyuyor.. kendinj dusunyyor.. halkin haline kimse acimiyo gormuyo.. daha neyden bahsediyon
bizim duzeltebilecegimiz bisey kalmadi bazilari kende gibi yapismis vatandasin kicina emip duruyor
seni ilgilendirmez
bu ulke icin hicbisey yapmam..
devlet mi hain dolu icimiz
burdaki durum kendileri prosiyonunuzu kucultun itibardan tasarruf olmaz.. derler bunlara ben insan diyip ulkemin basinda tutarmiyim
yaziklar olsun diyorum ben..
Yatçam evde
katılın
Çalışıyorum ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar