AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
14 yaşında olduğu için normal bir ceza ama onun bu şekilde düşünmesini sağlayan anne babası veya büyükleri ceza almalı bence
Kompozisyon değil de birkaç gün deprem bölgesinde zorunlu hizmet cezası verseydi daha iyi olurdu o zaman cezasını tamı tamına çekmiş olurdu
Kimse kötü doğmaz fikrini çürütürcesine
Katiliyorum
18 yaşına girince çok suç islicek gibime geliyor
Katılıyorum.
o yaşta ki cocuk için doğru bir karar ama bence pdikolog ile de görüşmesi gerekir
çok güzel olmuş harika olmuş böyle devam mükemmel harika ov ye torunum
Direk serbest kalmaliydi okadar dosyam var tecrube konsuuyor
Sen çok serbest kalmışsın galiba
Ben normal. savci cumhuriyet bassavcisina da ciktim serbest kaldim. hala. sorusturma devam ama sikinti yok bu cocuga direk serbest kalmasi lazimdj bos yere imza flrn sacma
Belli oluyor. Birde güzel birseymis gibi ovunuyorsun. Belki bu çocuk iflah olur.
14 yasinda gozaltina nasil aliniyor 18 yas alti nezarete bile. giremez savci konuyu uzun tutmus yurt disi yasagi imza nedir sacma benim suclar oyle basit seyler degil
Git aklını başına topla öyle gel.
Kaybol. git
Cahilmisin nesin
Sana laf Ankara 'da kabahat.
Manyakmisin yazma isim gucum var
Ne olduğumun farkındayım. Aynaya bakmayida kes
Manyak oldugun kesin bi kes sesini isimden ali. koyuyorsun
Bu cezanın olumlu ya da olumsuz bir etkisi olacağını sanmıyorum.
La bi dövselermiş bari
Yeterli değil bence
Yanlış karar, kafasına sıkılıp imha edilmeli. Yaşını falan savunmayın bana. Biz 14 yaşındayken yardım topluyoduk
Güzel bir karar olmuş beğendşm
Bunu döverek adam edersin sadece
Bence az. 100 sayfa olsa daha güzel olur Du?
ağızına 100 kırbaç güzel ceza olurdu
Ooo kimler buradaymış 😄 neyse selam vermeden geçmeyim dedim by.
@eskisifremiunuttum vermesen çok üzülürdüm ama, Allah razı olsun 😄😄
Bilirsin seni hiç üzmem😄
@eskisifremiunuttum hayır bilmem 😄
Tamam gel bitter çikolata veriyimde kıymet bil biraz
@eskisifremiunuttum tamda canım çikulata çekmişti 😧😄 çıkıp almaya üşeniyorum😄
Ha getir ver diyosun premses 😂
@eskisifremiunuttum olur 🤭👀😄😄
Piki 😅
pencerenin başında çaresiz bekliyorum
Bekliyorum ama gelemeyecek biliyorum
Yüreğim diyor ki boşuna bekleme
getirmez gururundan😂
Ah leydim, ayağınıza dolanan yumağın kedisi olabilirmiyim lütfen? 🤣
şair burada ne demek istiyor 😂
Getir dedin adres vermedin çikolata elimde kaldı diyor, ilk haline aşık son haline kırgınım diyor😂
pöhsün ya adresi bulursun helikopterden cama inip verirsin diye bekledim 😂
sosn halime niçin kırgın kendisi 👀😄
Ben kibarlıktan adresini bulmadım sende benim bulmamı bekledin çikolata yalan oldu diye çok kırıldım
Bide ben helikoptersen ters iniyorum spiderman gibi. korkutmak istemedim akşam akşam öyle camlardan dalıp
hiç bir zaman geç değildir demiş çok ünlü halüsinasyon adında bir filozof 😂
çikulatayı vermemek için ne çok bahane oldu , aşk olsun 😂
İstihbarat bu saatte uyuyordur insanları rahattır etmeyelim konum at uzatma 😂😂😂
Neyse halü&eski ekibi olarak yine masum bir üyecikin sorusuna tecavüz ettik😂
herkes içinde verilmez , sonra hayranlarla uğraşamam 😂
Hahahahh 😂😂😂 tamam mektuba yaz ucunu yak yolla
sağ olsunlar , onlar sayesinde muhabbet edebiliyoruz 😂
direkt külleri yollayım 😂
Değilmi teknoloji çağında şu soru başlıkları olmada nasıl irtibata geçerdik 😂
Küllerden okuyamam sonra mızırdama verdim getirmedin diye
külleri birleştirmen lazım 😂
yanlız ben her çikulatayi yemem, Etinin yeşil fıstıklısını istiyorum ❤️ 👀😂
üf tamam git yok sana çikolata falan. Cezalısın yürü odana.
ne kadar atar adam 😖😂
🏃🏃🏃🏃
Ben Norveçten aldığım çok şükela çikolatalarımdan verecektim ama sen bilirsin 🤔 ne öyle etinin yeşili falan market işi
Atarlı değilim ben, sen çok naz niyazlısın😂
Norveç marketin adı galiba😂
hangi çikulata o , kvikk mi? 😄 çok şükela çikulata Belçika'da oluyor 😋
hayır, hiç naz yapmam , çok kalpim kırıldı şu an biliyor musun 😣
Has Belçika çikolatamda var ama onu son çare gizli silahım olarak saklıyordum
Dünyanın yarısına yakınına ayak basmışımdır ne demek marketin adımı 🤦♂️
Napsak düzelirki ponçik yüreğin 💔
hım hım bilmiyorum ki acaba ne yapsan düzelir 👀😄
Türkiye de haydut kalmadı da Dünya'dakilerin peşine mi düştün 😂
Yok be haydutları kovalamaya Ortadoğu'ya gidiyoruz. Gerisi benim kendi popo gezdirmelerim 😂 çok dolu yaşadım bu hayatı öhöm🤣
Napsam mesela sor bi kırılan kısımlara ne yapmam gerekiyormuş?
ne ara vakit buldun o kadar 😄
ama her şey ben desem olmaz ki , sen bileceksin öhöm öhöm 😂
Bulurum ben. Mesela yıllık izin diye bir şey var 😄
Hmmm mesela filtre kahvenin yanına browni yapsam?
ne kadar marifetli adam 👀 hem haydut yakalar hem browni yapar , kızlar toplanın aradığınız prens burada 😂
Hahahajha jdkrkeoejdjdj 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ben de mi pöh olsam , maaş iyi galiba 😂 çokta iyi haydut yakalarım piv piv 😂
Beyaz atlı prens değilim sadece her insanın yapabileceği basit fonksiyonları yerine getirebilecek kadar sorumluluk sahibiyim 😄 mutfakla aram bayağı iyidir bu bir gerçek 😎
Hiç gelme bence cici kız, tünelin ucu bombk bir yere çıkıyor 🤣
Yanlız biz haydut yakalamıyoruz direk vuruyoruz
sonunu düşünen kahraman olamaz 😂 tüneldekiler korksun akrepten 😂
lahmacun da iyi yapar mısın , çok severim 😂
Denemedim hiç ucuz bişey diye 😂 hamur açabildiğime göre muhakkak onuda yapabilirim 😄
Sendemi akrepsin 🤔
ucuz mu sen nasıl lahmacuna ucuz dersin 😂 etin fiyatı kaç haberin var mı ucuzmuş 😂
zaten tanışmamıza burç sorusu vesile olmuştu unuttun mu 😄 galiba bunlar yaşlılık belirtileri 😂
Yani alzaymır falan hayatın gerçekleri işte 😂 yanlız biz daha tanışmadık sadece soru altlarında fingirdiyoruz 😂
2 akrep bir araya gelmemeliydik 😬
Ve evet bence ucuz 🤷♂️😄
fingirdiyoruz mu o nasıl tabir 😧
Ya üf muhabbet manasında dedim işte
ne çok üfliyorsun sen 😄
Reglim şu an #trip
@eskisifremiunuttum bittimi?
Çok oldu biteli
@eskisifremiunuttum iyi o zaman. Bildirim yagmais ta.
Bizim böyle bir soru altı ritüelimiz var bu seferki sana denk geldi 😄
@eskisifremiunuttum bidahine az olsun ama.
Tamam pardon 😄
Dayak atmamışlar mı
Bilmiyorum
Atmışlardır öyle saçma bi cezadan bırakmazlar
Bence mantıklı ve yerinde olmuş
Katılıyorum.
yazacam diye kendi geberir.. belliki o kafa yok.
çok hafif bir karar olmuş.
Islah evine gönderselermiş.
Daha çocuktur cahildir iyi olmuş böylesi
Bana kalsa kazığa oturturdum bunu
ergen işte ne olacask
Cocuk sonucta
Mantıklı
Hafif bir karar olmuş
Akıllanacaksa iyi bi karar
Evet doğru bir karar
Mantıklı
Mikrop
Dalga geçiyorlar
İyi olmuş..
Bu çocuk degıl kocaman adam A q
Islah evinde yazsın
Sen yat ya
Sen yat
Çok yerinde karar
Çok münasip olmuş
etkili olmuş
Fena değil
İyi olmuş
Saçma bir karar