Cezaevine girmiş veya bilgisi olan yazarsa iyi olur?

Eşim cezaevine girecek savcı 7 sene yediği için 6 ay yatacak dedi denetimde idi şu an dun denetim günüydü adliyeye gittik 10 gün içinde teslim ol dediler 6 ay mı kesin diye sordum sistem belirleyecek gibi sacmaladılar aralıkta açık cezaevi görüşü uzatılmış en fazla bir ay yatar çıkarmı yoksa 6 ay yatarmı ayrıca eşime yanında ben ne gönderebilirim kıyafet vs. her şey içeriye alınamıyordur sanırsam psikolojim bitmiş durumda evi ben gecindiriyordum siciline işlediği için ve ne yapacağımı hiç bilmiyorum.
Cezaevine girmiş veya bilgisi olan yazarsa iyi olur?
Cevapla