Savcılık, depremzedelere "geberin" diyen 14 yaşındaki çocuğun 10 sayfalık kompozisyon yazmasına karar verdi. Sizce nasıl bir karar olmuş?

Savcılık, depremzedelere geberin diyen 14 yaşındaki çocuğun 10 sayfalık kompozisyon yazmasına karar verdi. Sizce nasıl bir karar olmuş?
Savcılık, depremzedelere geberin diyen 14 yaşındaki çocuğun 10 sayfalık kompozisyon yazmasına karar verdi. Sizce nasıl bir karar olmuş?
Savcılık, depremzedelere geberin diyen 14 yaşındaki çocuğun 10 sayfalık kompozisyon yazmasına karar verdi. Sizce nasıl bir karar olmuş?
Savcılık, depremzedelere "geberin" diyen 14 yaşındaki çocuğun 10 sayfalık kompozisyon yazmasına karar verdi. Sizce nasıl bir karar olmuş?
Cevapla