Deprem bahanesiyle eski sevgilim yazdı. Neden yazmış olabilir?

2 ay önce Ayrıldım, ikinci bir hesabı vardı.. bir gecede ne olduysa takıpcıleri coğaldi.. ve profil aktifleşmeye başladı..
bende bunu 1/2 gün takıp ettim ve dayanamadım..

İnkar felan etti tabi.. Birde bana meydan okudu.. sen bana yazarsın felan, pişman olucaksın deyince.. Ayrıldim!


şimdi Deprem bahanesiyle yazdı.. hal hatır..
kisa cevap verdim, konuyu uzatınca
buna gerek olmadığını ve görüşmek istemediğimi söyledım!


Cevabini bildiğim bir soru sorucam ama yine de dişaridan gözleme ihtiyacım var 😒

Ne bu şimdi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben sok..

Bana evlenme teklifi etti 🫢

kafam karisti iyice, güvenemiyorum 😖
Güncellemeler
+1 yıl
Ve sonuç tutarsız davrandiği için.. Ayrılma kararı aldım 😑

Deprem bahanesiyle eski sevgilim yazdı. Neden yazmış olabilir?
Cevapla