Sağlıkçı olanlar bilgilendirirse çok iyi olur tabi herkesin önerisine açığım?

Geçtiğimiz deprem felaketini yaşamış birisi olarak soruyorum. Depremde soğuk kanlı oldum paniğe kapılmadım annemi falan sakinleştirdim sonrasında arabada sokakta kalma süreci başladı yakından olmasa da 15 kişi kaybettik akrabalardan sonra Gaziantep’ten uzaklaştık Zonguldak’a geldim işe girdim ama şöyle sıkıntım var gözüm sürekli bi yere kitlenip kalıyor, çok durgunlaştım, sürekli düşünür durumdayım ama zihnimden ne geçiyor bilmiyorum çevredekiler sürekli ne düşünüyorsun diye soruyorlar bi şey düşünüyorum desem yalan düşünmüyorum desem yalan olur bende bilmiyorum. Ayrıyetten önceden el titremelerim varken daha da çoğaldı bacaklarım da hatta tüm vücudumu sardı, göz seğirmelerim oluyor sık sık bunun sebebi gerçekten ne olabilir. Birde özellikle bugün içimden beni boğan kötü bi his var ne yapsam gitmedi bir türlü üstümden. Sorun odaklı bir insan değilim çözüme veriyorum kendimi ama yok bugün onu atamadım üstümden

Sağlıkçı olanlar bilgilendirirse çok iyi olur tabi herkesin önerisine açığım?
Cevapla