önceden herkes içinde bir umut taşırdı hani yok artık o kadar da olmaz herhalde falan gibi,
gözlerimizin önünde binlerce insan öldü , enkaz altında tanıdı
tanıdık fenomenler de vardı onlarda öldü depremde
genç yaşlı çocuk kimseyi dinlemedi kırdı geçirdi
olası İstanbul depreminde bu durum kat be kat çok daha fazla olacak daha da muhtemel sonuç,
bir kaç ay İstanbul mezarlık olacak bildiğiniz,
milyonlarca insan binlerce çürük binalarda yaşıyor ve büyük bir deprem yaklaşmak üzere
maraş depremi de ibretlik olay oldu
fakat İstanbul türkiyenin ekonomisinin attığı yer,
durum çok ciddi abi yani devletin gücü yetmiyorsa halk olarak ne yapılabilir bir şekilde mal mülkten vazgeçilmeli..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Yeniden ayağa kalkacağız çünkü hayat bir şekilde devam ediyor, önemli olan şu bu zihniyete dur denilecek mi
İbretlik olay olduğunu sanmıyorum herkes aynı şekilde devam ediyor hayatına
Nereden biliyorsun 40 bin küsür olduğunu?
afad tarafından verilere göre 44 bin kişi ölmüş
binlerce yaralı var öyle hafif yaralarda değil kimi bacağını kimi kolunu kaybetmiş
kimi kör kimi sağır
40 bin olduğuna inanmıyorum
daha mı fazla olduğunu düşünüyorsunuz?
Kesinlikle.
yani olabilir hala enkazlar kaldırılmadı