40 bin küsür insan öldü ve deprem çoluk çocuk yaşlı genç bakmadı herkesi ya öldürdü ya da ağır yaraladı ne yapacağız?

önceden herkes içinde bir umut taşırdı hani yok artık o kadar da olmaz herhalde falan gibi,

gözlerimizin önünde binlerce insan öldü , enkaz altında tanıdı

tanıdık fenomenler de vardı onlarda öldü depremde

genç yaşlı çocuk kimseyi dinlemedi kırdı geçirdi

olası İstanbul depreminde bu durum kat be kat çok daha fazla olacak daha da muhtemel sonuç,

bir kaç ay İstanbul mezarlık olacak bildiğiniz,

milyonlarca insan binlerce çürük binalarda yaşıyor ve büyük bir deprem yaklaşmak üzere

maraş depremi de ibretlik olay oldu

fakat İstanbul türkiyenin ekonomisinin attığı yer,

durum çok ciddi abi yani devletin gücü yetmiyorsa halk olarak ne yapılabilir bir şekilde mal mülkten vazgeçilmeli..

40 bin küsür insan öldü ve deprem çoluk çocuk yaşlı genç bakmadı herkesi ya öldürdü ya da ağır yaraladı ne yapacağız?
Cevapla