Depremde vefat edenlerin sayısı 39 bin 672'ye yükseldi! Bu kadar kayıptan sonra nasıl toparlanacağız biz 😞?

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun açıklamasına göre depremlerde vefat edenlerin sayısı 39 bin 672 oldu. :(

Depremde vefat edenlerin sayısı 39 bin 672ye yükseldi! Bu kadar kayıptan sonra nasıl toparlanacağız biz 😞?
Depremde vefat edenlerin sayısı 39 bin 672'ye yükseldi! Bu kadar kayıptan sonra nasıl toparlanacağız biz 😞?
Cevapla