Depremdekilere çok üzülüyorum evleri gitti canları kimisinin ailesi gitti nasıl dayanacaklar 😔?

Bir gece uyuyorsunuz aklınıza gelmeyecek şeylerle sabahliyorsunuz gözünüzü bir açıyorsunuz eviniz harabe siz belki enkaz altında kalmışsınız belki yanınızda ailenizden birisinin ölüsüyle yatıyorsunuz 3 gün 4 gün 5 gün... Bu travma nasıl atlatılacak bir evden 7 kişi 5 kişi Allah kimseyi o duruma durusmesin içim yanıyor
Depremdekilere çok üzülüyorum evleri gitti canları kimisinin ailesi gitti nasıl dayanacaklar 😔?
Cevapla