Depremde bu kadar insan vefat etti. Sizce ihmal var mı yoksa bu bir kader mi?

Parti bazında sormuyorum organizasyon yeterli miydi bu kadar fazla can gitmesinin sebebi nedir bu yapıları yapan kişiler suçlu mu yoksa takdir i ilahi mi diyeceğiz

Depremde bu kadar insan vefat etti. Sizce ihmal var mı yoksa bu bir kader mi?
Cevapla