Eveet bütün ülke 40 bin insan ölmemiş deprem olmamış moduna girdi ne düşünüyorsunuz?

önlem alındı mı önlem de alınmadı ,

gördüğünüz gibi istanbuldakiler ölürseniz hatta saatlerce çok kötü zamanlar geçirip en sevdiklerinizi kaybedip travmalar yaşayıp hatta bundan dolayı bir ömür kendinize gelemeseniz de

kimsenin umrunda değilsiniz,

ne öldüğünüz için ailenizi ve hikayenizi anlatan anıtlar dikilir zor zamanlarınızdan bahsedilir

ne ölümünüz başka canlıların yaşamı için ibretlik olur hani hiç değilse oldu ama bir daha olmayacak bir daha depremden can kaybedilmeyecek diyebilirsiniz

ne de kötü şartlara düştüğünüz için uzun vadeli maddi bir destek alırsınız

kıssadan hisse bu hayatta yalnızız ona göre ne hükümet ne millet sevdasında olun dün yediğini unutan millete fazla bel bağlamayın derim

çalışın çabalayın ailenizi kurtarma peşinde olun

Eveet bütün ülke 40 bin insan ölmemiş deprem olmamış moduna girdi ne düşünüyorsunuz?
Cevapla