Depremden sonra yalnız olduğumu anladım, ne arayanım ne de soranım var, neden böyle oldu?

Depremden sonra gerçekten yalnız olduğumu ve hiç arkadaşımın olmadığını anladım iliklerime kadar. Hani derler ya cenazem olsa gelenim olmaz işte bu noktadayım. Koca deprem oldu kaçıncı gün bilmiyorum saymadım ne bir arayan ne de bir soranım var... Yalnızlık afetten önceydi evet ama sonrasında birilerine o kadar ihtiyacım varmış ki meğer...
Güncellemeler
+1 yıl
turkcecikm bu kullanıcı adım
Güncellemeler
+1 yıl
...
Depremden sonra yalnız olduğumu anladım, ne arayanım ne de soranım var, neden böyle oldu?
Cevapla