Yaşadığımız deprem ile herkes ölümün bir nefes kadar yakın olduğunu anladı mı?

40bin insanımızı şehit verdik oysa hepsi yeni bir güne başlama umuduyla yatağına girmişti. Eşine, çocuğuna sarılarak uyumuştu ve 1 dakikada yerle bir oldu 11 şehir kimi evsiz kaldı, kimi enkaz altında kaldı. Cansız bedenlere ulaşmak çok zor oldu ama hala ölümün bir nefes kadar yakın olduğunu anlamayan ve hala mal mülk para peşinde koşan insanlar var bu fanı dünya da, rabbim yar ve yardımcımız olsun. Deprem de kaybettiklerinde Allahtan rahmet diliyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Yaşanan deprem felaketi çok çabuk mu unutuldu acaba
Yaşadığımız deprem ile herkes ölümün bir nefes kadar yakın olduğunu anladı mı?
Cevapla