Ölüler şu an öldü ama asıl ölenler şu an bence soğukta kalanlar
yakınları , aileleri şu an yaşarken ölüyor
Ölüler şu an öldü ama asıl ölenler şu an bence soğukta kalanlar
yakınları , aileleri şu an yaşarken ölüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Doğru olabilir
Yani soğuktan ölenler olmuştur 4 gün sonuçta ama tabi hepsi ölmez arabasız kalanlar ölme riski yüksek
Evet. Enkaz altında yardım bekleyenler soğuk ve açlıktan öldü maalesef. yetişemedik :(
Kesinlikle soğuktan donarak ölen sayısı da çok fazla
Kanamadan ölen de çok var ama hipotermi baş sebep gibi duruyor.
Elbette soğuktan ölenler var
Soğukta etki etti doğru
Elbette soğuktan ölenler var
Donarak ölenler olacaktır mutlaka
Soğuk
Açlık
Kanama
Wvet yemin ederim evet kendi gözümle gördüm.
Haklısın
Onca insan ne yapacak şimdi.. aileleri bir bir toprağa gitti , açık ta kaldılar
Bir şekilde her şey yoluna girecek ama zor bir zaman bizleri bekliyor destek olmalıyız
Oluyorum zaten
Ne güzel böyle duyarlı olmak bile bir fark