Televizyonda görüldüğü kadar kolay değilmiş şu an en güvenli bildiğimiz evimize giremiyoruz soğukta arabada kalıyoruz 2 gündür bu korku iliklerime kadar işledi her saniye yer sallanıyor sanki.. Geçmiş olsun Türkiyem... Geçmiş olsun Antep 😔😔
Dün ölümle burun buruna geldik depremi gerçekten yaşayan bilirmiş, ne düşünüyorsunuz?
Maalesef depremler çok kötü geçiyor ülkemizde. herkese geçmiş olsun diliyorum. umarım bugünleri de geri de bırakabiliriz. ama çoğu kişi bu üzüntü ile yaşayacak maalesef. hayat aslında üzülmeyecek ya da insanlara kötü davranmayacak kadar kısadır.
Büyük bir sarsıntıyla karşılamadım depremi ama bulunduğum şehirde hissettim depremi. Ne o gece, ne de dün gece gözüme uyku girmedi. Olur da daha büyük bir artçıyla etkilenir miyiz diye. Gerçekten çok zor...
Allah yardım etsin imtihanlarımızı kolay eylesin bu soğukta sıcak evler bile bu kesti emin ol kalbim sizinle dualarımda 🙇🙏😢😢😢
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Cok gecmis olsun. Allah yardimciniz olsun...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Uyuyamıyorum hem üzüntü hem korku deprem bölgesinde değilim ama korkuyorum ayrıca sıcak evde oturduğum için kendimi suçlu gibi hissediyorum uyumak gelmiyor içimden geçmiş olsun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Depremi gerçek yasamadim ama sallandık yaşamış gibi oldum
maalesef haberler kötü ölü sayısı çok fazla biz arabadan başka sıgınacak yerimiz yok başka şehirlere gidemiyoruz yollar çökmüş vaziyette arabası olmayan sokaklarda karda kışta piskoljimiz çok kötü şu an 😔