Dün ölümle burun buruna geldik depremi gerçekten yaşayan bilirmiş, ne düşünüyorsunuz?

Televizyonda görüldüğü kadar kolay değilmiş şu an en güvenli bildiğimiz evimize giremiyoruz soğukta arabada kalıyoruz 2 gündür bu korku iliklerime kadar işledi her saniye yer sallanıyor sanki.. Geçmiş olsun Türkiyem... Geçmiş olsun Antep 😔😔
Dün ölümle burun buruna geldik depremi gerçekten yaşayan bilirmiş, ne düşünüyorsunuz?
Dün ölümle burun buruna geldik depremi gerçekten yaşayan bilirmiş, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla