Yaşadığımız ağır depremden sonra olan biteni sanki biraz daha mı az umursar olduk?

Yaşadığımız ağır depremden sonra olan biteni sanki biraz daha mı az umursar olduk?

Son zamanlarda artık eskisi gibi deprem bölgesine dair haberler ön planda değil gibi geliyor ve dahası önemini yitirmiş gibi elbette orada yardımlar devam ediyor. Oradaki insanların yaşadığı acı tarif bile edilemez yaşamları normale dönmüş değil

Bende depremi yaşadım normalleşmeye çalışıyorum ancak hala uykularımı kaçıran zaman zaman sallanıyormuş hissini yaşıyorum bu his beni bazen korkutuyor hala güvende olma bir şey olursa ne yapmam gerek planları kafamda hala arada düşünüyorum.. hayat devam ediyor elbet devam etmeliyiz ama umursamaya da devam etmeliyiz diye düşünüyorum.

#DengesizBirAdam

Yaşadığımız ağır depremden sonra olan biteni sanki biraz daha mı az umursar olduk?
Cevapla