Arkadaşlar depremden sonra boş şeylerle uğraştığımızı anladım?

Arkadaşlar öncelikle depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, yakınlarına baş sağlığı diliyorum. Depremzedelerimize de acil şifalar diliyorum. Geçen haftaki iki depremi de hisseden biri olarak uğraştığımız şeylerin ne kadar boş olduğunu anladım. Siz ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar depremden sonra boş şeylerle uğraştığımızı anladım?
Cevapla