Anlıyorum deprem oldu hepimiz üzüldük ama bazıları çok tuhaf davranıyor?

Markete gittim orada bir abi vardı birde benim gibi gençler gülüşerek yiyecek alıyordu amca döndü onlara dedi ki bu durumda nasıl gülüp eğleniyorsunuz onları alacağınıza yardım da bulunsaniza dedi orada bir kavga çıktı gençlerde abi bu durum seni ne ilgilendiriyor tamam deprem oldu ama hayat devam ediyor ne yapabiliriz kendi hayatımıza bakmayalım mi dedi bende öyle düşünüyorum böyle düşünmek yanlis mi bence hayır bazıları çok duyar kasıyor elimizden bir şey gelmiyor ne yapabiliriz ki. artık normal başka bir konu hakkında da konuşamıyoruz
Anlıyorum deprem oldu hepimiz üzüldük ama bazıları çok tuhaf davranıyor?
Cevapla